Gå til innhold

Skal jeg liksom tro på at han er intr?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For å kortfatte det: Møtte en fyr 4-5 ganger og vi hadde det fint! Han sa han likte meg. Så dro han på ferie i en mnd og har gitt ekstremt lite lyd fra seg. Men idag skrev han at han var hjemme igjen.. Vil treffe meg igjen og har han sagt. Han har hele tiden vært aktiv på sosiale medier og oppdatert en status etc men ikke skrevet noe til meg. Traff han sist i beg av november. Min interesse dabber av i starten av en relasjon om den andre ikke opprettholder kontakt og det ville han vel om han var intr?! Han er 41 og jeg 28 om det er relevant. Har jeg spurt han om noe midt i en samtale kan han plutselig bli stille i 2-3 dager liksom. 

Anonymkode: 6d07d...bc0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ikke helt poenget med å ha hyppig kontakt og prate om været når man er på ferie og ikke kjenner hverandre så supergodt. Siden han tok kontakt når han kom hjem igjen så tyder jo det på at han liker deg!

Anonymkode: 992f1...da4

• Liker 3
Skrevet

Har du tatt kontakt med ham underveis, da? Du er vel ikke så tafatt at du bare går og venter?

• Liker 5
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Min interesse dabber av i starten av en relasjon om den andre ikke opprettholder kontakt og det ville han vel om han var intr?! Han er 41 og jeg 28 om det er relevant. Har jeg spurt han om noe midt i en samtale kan han plutselig bli stille i 2-3 dager liksom.

Han vil nok bare ha sex. Kan være at interessen hans dabbet litt av da han dro på ferie og dere ikke møttes på en stund, men han kan ikke da bare plutselig mene at han er veldig interessert når han kommer hjem.
Menn som er avhengige av å se deg live for å klare å føle noen interesse er neppe noe å satse på.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, Uni skrev:

Han vil nok bare ha sex. Kan være at interessen hans dabbet litt av da han dro på ferie og dere ikke møttes på en stund, men han kan ikke da bare plutselig mene at han er veldig interessert når han kommer hjem.
Menn som er avhengige av å se deg live for å klare å føle noen interesse er neppe noe å satse på.

Jaja. Folk er snodige. For meg hadde det vært helt unaturlig å sende en jeg var betatt av meldinger når jeg var på ferie så lenge.
Det er bare teit å sende meldinger om ingenting, man bruker meldinger for å lage avtaler, og når man er bortreist en måned kan man ikke akuratt lage avtaler for den neste uken om å møtes, siden man ikke er hjemme.
Meldinger om "hei hvordan går det der i kulda, nå er jeg i sola jeg hehe" er bare hovent, og en samtale som uansett ikke fører noen vei, "jo takk går fint i norge, hva gjør du da" "spiser god mat" "ok" "ok" "snakkes når jeg kommer hjem" "ja ok ha det fint".
Altså, da kan man spare seg for alt tompratet og bare konkludere med en gang om at man snakkes når man kommer hjem :)

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Jaja. Folk er snodige. For meg hadde det vært helt unaturlig å sende en jeg var betatt av meldinger når jeg var på ferie så lenge.
Det er bare teit å sende meldinger om ingenting, man bruker meldinger for å lage avtaler, og når man er bortreist en måned kan man ikke akuratt lage avtaler for den neste uken om å møtes, siden man ikke er hjemme.
Meldinger om "hei hvordan går det der i kulda, nå er jeg i sola jeg hehe" er bare hovent, og en samtale som uansett ikke fører noen vei, "jo takk går fint i norge, hva gjør du da" "spiser god mat" "ok" "ok" "snakkes når jeg kommer hjem" "ja ok ha det fint".
Altså, da kan man spare seg for alt tompratet og bare konkludere med en gang om at man snakkes når man kommer hjem :)

Tja, kanskje det er slik han daten tenker, men jeg tror ikke det er slik damer pleier å tenke. Personlig tenker jeg at hvis man ikke klarer å finne noe annet å prate om enn været, da passer man ikke sammen.
Faren min på 72, som for kort tid siden fikk seg kjæreste, har pratet på telefon med dama hver eneste dag inkludert når en av dem har vært på ferie i 2 uker. Hvordan? De har felles interesser å prate om, de prater ikke om været.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Uni skrev:

Tja, kanskje det er slik han daten tenker, men jeg tror ikke det er slik damer pleier å tenke. Personlig tenker jeg at hvis man ikke klarer å finne noe annet å prate om enn været, da passer man ikke sammen.
Faren min på 72, som for kort tid siden fikk seg kjæreste, har pratet på telefon med dama hver eneste dag inkludert når en av dem har vært på ferie i 2 uker. Hvordan? De har felles interesser å prate om, de prater ikke om været.

Enig!

Anonymkode: a4ba4...a47

AnonymBruker
Skrevet

Har han vært hjemme i en måned uten å ta kontakt?

Tenkte først at jeg ville ha vært tilbøyelig til å møtes igjen (på tross av dårlig kontakt i ferien), men hvis han har vært hjemme lenge, hadde jeg takket nei.

Anonymkode: 65c05...9a4

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Uni skrev:

Ja jeg tror mange damer tenker sånn som ts, men tenker også at det kan være en årsak til at ting skjærer seg fordi man overtenker?

Jeg mener at når man bare har møtt hverandre 4-5 ganger, så er det ikke akuratt lange oppsummeringer om familiemiddagen på kreta og hva mormor fortalte, og hva man føler etter å ha sett broren sin få en ferieflørt osv, som man dreier ut om med daten i norge. Hvis man er opptatt på ferie så er det ikke så mye felles å prate om når man kjenner hverandre så dårlig, tenker nå jeg da. Men folk er forskjellige.

Hadde jeg vært ts ville jeg akseptert at ferie er ferie, og syntes det var koselig at han tok kontakt når han var hjemme igjen, og fortsatt datingen der man glapp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Litt merkelig oppførsel synes jeg da og det er lett å bli lunken av noe sånt jeg ville kalt mild avvisning. Greit ferie er ferie men å kjøre null kontakt er nok ikke det smarteste i begynnelsen av en datingperiode. 

Anonymkode: 5491e...1bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har han vært hjemme i en måned uten å ta kontakt?

Tenkte først at jeg ville ha vært tilbøyelig til å møtes igjen (på tross av dårlig kontakt i ferien), men hvis han har vært hjemme lenge, hadde jeg takket nei.

Anonymkode: 65c05...9a4

Nei han har vært på ferie i en mnd uten å ta kontakt. Hadde vært fint å vite han har tenkt litt på meg, men virker ikke slik. I tillegg var han stille forrige gang jeg dro hjem fra han (vi bor 2 timer i bil unna hverandre) i mange dager. Innrømmer at jeg trenger litt bekreftelse for å gidde holde på de.. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Hulderen skrev:

Har du tatt kontakt med ham underveis, da? Du er vel ikke så tafatt at du bare går og venter?

Ja. Og som jeg sier: Da har han plutselig sluttet å svare på det jeg sist spurte om. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Og som jeg sier: Da har han plutselig sluttet å svare på det jeg sist spurte om. 

Den som er intr ville fortsatt å svare deg.. Når de forsvinner sånn er det vel fordi de ikke er helt "på". Jeg ville droppet all kommunikasjon en god stund og så sendt en melding med noe sånt: "Hei, hvordan går det?". Og så ser du responsen du får. Blir det stille da også, er det bare å gi opp.

Anonymkode: 1cbad...c2b

AnonymBruker
Skrevet

Er han skilt?

Det at dere har såpass aldersforskjell, i tillegg bor et stykke unna hverandre og heller ikke prates så hyppig virker på meg som om han ikke ser for seg noe seriøst med deg, men mest en liten fling.

Anonymkode: 72864...f56

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han skilt?

Det at dere har såpass aldersforskjell, i tillegg bor et stykke unna hverandre og heller ikke prates så hyppig virker på meg som om han ikke ser for seg noe seriøst med deg, men mest en liten fling.

Anonymkode: 72864...f56

Nei. Men han har uttalt at han trenger tid pga en gal eks! 

Men at eksen er crazy unnskylder jo ikke at han kan ta kontakt akkurat når det passer han i tro om at han holder meg varm.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Men han har uttalt at han trenger tid pga en gal eks! 

Men at eksen er crazy unnskylder jo ikke at han kan ta kontakt akkurat når det passer han i tro om at han holder meg varm.. 

Gal eks.... Det er det alle menn som egentlig ikke er skilt, vil skilles, føler de kan skilles sier det. Hadde blitt skeptisk var jeg deg.

Anonymkode: 1cbad...c2b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Run... han bruker deg!

Anonymkode: eeede...dbe

AnonymBruker
Skrevet

Gal eks er et rødt flagg for meg.

Anonymkode: ec04d...0b9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...