AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Selvfølgelig måtte en i min omgangskrets også begynne å selge denne driten. Er regelmessig mas og press om produkter. Hver gang vrir jeg meg unna og forklarer at jeg går til hudpleier som følger meg opp, og er veldig fornøyd med produktene jeg har fått anbefalt av henne. Jeg kommer ikke til å bytte merke. Men neida.. Alltid er det et eller annet som hun mååå anbefale, og skal vise meg produkter når vi møtes. Gir prøver og maser om jeg har testet de. Er dritt lei nå! Så ubehagelig når det er noen man kjenner privat, men får lyst til å be henne til helvette slutte med dette nå. Flere med samme problem? Nå får det vel være nok? Anonymkode: 5992e...c54 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Send en SMS hvor du skriver: jeg syns det er litt vanskelig å få forklart dette ansikt til ansikt, men jeg ønsker at du skal slutte å prøve å få meg til å prøve/kjøpe produktene. Anonymkode: 2c008...4c0 2
Tibbie Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 Haha, huff Hun vil sikkert i lengden innse at hun ikke blir rik på dette (noe en video sikkert har fortalt henne), så min anbefaling er at du bare må holde ut til det skjer. Haha 1
Djungelvrål Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Bare si til henne at du vil bruke det du har og at du foretrekker andre produkter enn Mary K. 3
Zoey Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 Jeg har venner og bekjente som selger perfect home, tupperware og forever living. Det eneste jeg i blant er litt interessert i er tupperware, men det er sjelden jeg trenger påfyll. Jeg har vært helt åpen når de har begynt med prøver, home parties-mas eller sånn og sagt at jeg synes det er utrolig ubehagelig når venner blir dørselgere, fordi vennskapet hindrer meg i å behandle dem som dørselgere.. Og ber dem slutte. Det har virket. 6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 Du kan fortsatt være høflig, men bestemt. "Jeg har sagt til deg mange ganger nå at jeg ikke er interessert og nå synes jeg du skal respektere det." Anonymkode: 48fe8...3c5 4
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #7 Skrevet 4. januar 2018 3 timer siden, Peonjenta skrev: Bare si til henne at du vil bruke det du har og at du foretrekker andre produkter enn Mary K. Hjelper ikke 😫 Ts Anonymkode: 5992e...c54
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #8 Skrevet 4. januar 2018 3 timer siden, Zoey skrev: Jeg har venner og bekjente som selger perfect home, tupperware og forever living. Det eneste jeg i blant er litt interessert i er tupperware, men det er sjelden jeg trenger påfyll. Jeg har vært helt åpen når de har begynt med prøver, home parties-mas eller sånn og sagt at jeg synes det er utrolig ubehagelig når venner blir dørselgere, fordi vennskapet hindrer meg i å behandle dem som dørselgere.. Og ber dem slutte. Det har virket. Dette kan jeg prøve å si. Ts Anonymkode: 5992e...c54 2
Meadow Skrevet 5. januar 2018 #9 Skrevet 5. januar 2018 Si at du vil gå til en faglært hudpleier, en som har utdannelse. Ellers er det et tips å være interessert i dyretesting og "pyramide"-organiseringen, (kverulere litt rundt hvor mange hun har over og under seg), spørre inngående rundt disse temaene. Har prøvd nemlig, og det funket også, siden den "frittstående hudpleiekonsulenten" ble svar skyldig på det meste. 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #10 Skrevet 5. januar 2018 Si at du har prøvd de produktene du har fått prøve på og fikk en allergisk reaksjon. Det fikk jeg og det sier jeg til de som vil selge Anonymkode: be344...876 5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #11 Skrevet 5. januar 2018 1 time siden, Meadow skrev: Si at du vil gå til en faglært hudpleier, en som har utdannelse. Ellers er det et tips å være interessert i dyretesting og "pyramide"-organiseringen, (kverulere litt rundt hvor mange hun har over og under seg), spørre inngående rundt disse temaene. Har prøvd nemlig, og det funket også, siden den "frittstående hudpleiekonsulenten" ble svar skyldig på det meste. Jeg går til hudpleier. Jeg betaler dyrt for prosesjonell hjelp og veiliedning siden jeg har slitt mye med huden. Merke jeg bruker nå har jeg ikke reagert noe på. Er ikke aktuelt å begynne å tulle med noen andre produkter med den huden min. Dette gjelder ikke kun mary kay, men andre merker også. Har endelig funnet produktene for meg. Har prøvd å forklare, men mary kay er jo ment for selv den mest sensitive hud 🙄🙄🙄. Betaler ikke dyre dommer for å gå til hudklinikker, for så å begynne på mary kay når jeg først har funnet produkter som er gode for meg. Takk for tips. Skal forsøke det. Ts Anonymkode: 5992e...c54
Måbarefåsiat... Skrevet 5. januar 2018 #12 Skrevet 5. januar 2018 Veldig mange av disse selgerne anser seg som hudpleiere også, etter fem minutters introkurs om produktene... 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #13 Skrevet 5. januar 2018 Ikke lyv, bare si det samme gang på gang. Med en venninne som gjorde det så endte det med at jeg tok armen opp og sa "Stopp, nei betyr nei!" Da skjønte hun det:) Anonymkode: c3b59...6dc 1
Gjest O.G. Skrevet 5. januar 2018 #14 Skrevet 5. januar 2018 Spørre: Si meg, hvorfor tror du jeg er interessert i produktene du prøver å prakke på meg, egentlig?
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. januar 2018 #15 Skrevet 5. januar 2018 Bare si at du ikke er interessert i de produktene. Det er ikke verre en som så.
Salka Skrevet 5. januar 2018 #16 Skrevet 5. januar 2018 Si at du ikke kjøper produkter som tester på dyr. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå