Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har født to ganger på SUS, begge gangene ville de ha meg på loftet og begge gangene sa jeg nei. 

Hvorfor?

Jo, fordi at hvis det skjer komplikasjoner så blir man kjørt ned til føden. Jeg vil ikke risikere det å ha nødt til å kjøre en tur over halve sykehuset når fødsel er i gang.

Jeg er så glad for at jeg sto på mitt og nektet å være oppe for begge gangene ble det komplikasjoner og vakum o.l måtte til.

I 2013 kunne en ikke få epidural på loftet. Om de har endret reglene ang det vet heg ikke.

Og den fødesenga den er god å ha når baby kommer! Med mulighet til å sette opp ryggen, stå oppi osv med støtte.

Nede på føden har de rom med badekar også. 

Ikke får man være lenge hverken på loftet eller føden etter barnet er født så om en får sykehus følelsen så forsvinner den fort om man kommer på hotellet. Havner en på barsel så legger en ikke stort merke til det da man er opptatt med baby. 

På barsel serverer de salami 😁

Anonymkode: 9f11d...c4c

Dette stemmer ikke helt, er kun en heistur det er snakk om. Jeg ble kjørt ned fra Fødeloftet til Fødeavd og det tok max to minutter. Da sto et team å ventet på meg og alt gikk bra.

Anonymkode: 550e5...9e2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...