AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Når man tar på rensespray på brillene og tørker med brilleklut, spiller det noen rolle hvordan jeg gnir kluten over glassene? Eller bør man kun ta i sirkler, rett frem og til siden opp og ned eller noe? Anonymkode: 835fe...ba2
Live88 Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 Tror ikke det har noe å si, har brukt briller i 25år og jeg bruker som regel bare microfiberklut som er beregnet på brilleglass😊
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Briller midt i ansiktet er en oppsamlingsplass for smuss, bakterier og virus. Ansiktet og huden vasker/renser vi hver dag. Å begynne dagen med rene briller er et must. Skyller og vasker hele brillen med Sunlight oppvaskemiddel og sprayer på brillerens etterpå før brillene tørkes med glasshåndkle eller gamle utvaskede lommetørkler. Anonymkode: 300b4...ff1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 Jeg skyller dem lett under rennende lunkent vann - ikke veldig varmt, for det er visst ikke anbefalt. Ingen såpe altså. Deretter tørker jeg dem rene med et mikrofiber koppehåndkle. De blir skinnende og er helt uten riper etter mange års bruk. Anonymkode: 0db0e...310 1
Gjest Sugemerke Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Briller midt i ansiktet er en oppsamlingsplass for smuss, bakterier og virus. Ansiktet og huden vasker/renser vi hver dag. Å begynne dagen med rene briller er et must. Skyller og vasker hele brillen med Sunlight oppvaskemiddel og sprayer på brillerens etterpå før brillene tørkes med glasshåndkle eller gamle utvaskede lommetørkler. Anonymkode: 300b4...ff1 Sunlight? Pass på lakken, sier jeg bare. Ikke noe jeg vil anbefale andre.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #7 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, Sugemerke skrev: Sunlight? Pass på lakken, sier jeg bare. Ikke noe jeg vil anbefale andre. Du, denne måten har jeg vasket utallige briller med i flere tiår. Sunlight er svanemerket og mild i motsetning til Zalo og andre produkter. Anonymkode: 300b4...ff1
Gjest Sugemerke Skrevet 4. januar 2018 #8 Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du, denne måten har jeg vasket utallige briller med i flere tiår. Sunlight er svanemerket og mild i motsetning til Zalo og andre produkter. Anonymkode: 300b4...ff1 Fint for deg, men ville fortsatt ikke anbefalt den måten til andre.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #9 Skrevet 4. januar 2018 Takk for svar, men det jeg egentlig lurte på var liksom om det har noe å si hvordan man stryker over med microfiberkluten som følger med, liksom om man kun bør ta sirkelbevegelser eller ungå det? Har aldri tenkt over det før og bare tatt på spray, men tanta mi sa at man aldri må ta sirkelbevegelser, men hun visste ikke hvorfor, hun hadde bare hørt det. Anonymkode: 835fe...ba2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #10 Skrevet 4. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar, men det jeg egentlig lurte på var liksom om det har noe å si hvordan man stryker over med microfiberkluten som følger med, liksom om man kun bør ta sirkelbevegelser eller ungå det? Har aldri tenkt over det før og bare tatt på spray, men tanta mi sa at man aldri må ta sirkelbevegelser, men hun visste ikke hvorfor, hun hadde bare hørt det. Anonymkode: 835fe...ba2 Du pusser på den måten du får best resultat det viktigste er at du våtpusser og ikke g ikker på tørre glass, særlid dersom du har plastglass med ulike behandlinger på glassene. Anonymkode: 300b4...ff1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #11 Skrevet 4. januar 2018 Har aldri tenkt over det, men jeg tar på en måte halvsirkler inn mot midten? Gir det mening? Vet ikke om det er rett eller galt, men det er det som har fungert best for meg! Anonymkode: b8630...f2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå