Gå til innhold

Bør jeg sende crushen en meld?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg som nestsjef har en liten crush på en vekter som jobber i samme bygg som meg. Dagene går og det blir vanskeligere og vanskeligere å snakke sammen iom at jeg har vært 50% sykmeldt. 

Blir det dumt om jeg sendee han en meld på facebook og sier, «Hei, er det ikke du som er vekteren?» og starte samtalen slik. Han bytt nemlig profilbilde til et med han og lille datra til søstra så det viser en myk side ved han.... 

eller bør jeg vente til jeg er tilbake på jobb igjen...? Blir fortsatt like vanskelig å få tiden da begge er litt ekstra profesjonelle. 

Anonymkode: 0391a...feb

AnonymBruker
Skrevet

Du har laget et par tråder allerede. 

Anonymkode: 11d9d...156

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare dra litt i nestsjeftrådene og få noen til å snakke med han for deg?

Anonymkode: 8be87...2e5

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange tråder har du laget nå? 10? Hva får deg til å tro at du får noe bedre svar i denne tråden? Hvis du er voksen nok til å være i et forhold må du være voksen nok til å ta en avgjørelse selv. Greier du ikke det får du bare la være og vente til du blir mer moden. 

Anonymkode: c6477...842

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Se å dra til helvete da hva i all verden gjøør du her ? 😂 hvis det pager deg SÅ mye å lese mine tråder, PELL DEG UT HERFRA! 😂 Hvem er det som er lite moden nå ;) 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Se å dra til helvete da hva i all verden gjøør du her ? 😂 hvis det pager deg SÅ mye å lese mine tråder, PELL DEG UT HERFRA! 😂 Hvem er det som er lite moden nå ;) 

:overrasket:

Anonymkode: 393f3...561

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du viste akkurat nå at det er du. 

Håper ikke den stakkars mannen blir sammen med deg og et offer for en psykisk ustabil partner  

Anonymkode: c6477...842

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du.

Anonymkode: a5041...674

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke ta kontakt med han, han vil ikke ha en aggressiv dame som deg. 

Anonymkode: b81f5...704

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Sier crazylady som svarer folk på den måten :fnise::fart2: Glemt å ta medisinene dine i dag? :mynona:

Hvis jeg skal se bort i fra den barnslige og delvis psyko reaksjonsmåten din, så vil jeg uansett fraråde å sende en som er ansatt som vekter på arbeidsplassen din melding på facebook. Det er upassende å spore opp personer man skal ha et profesjonelt forholdet til på private arenaer. Hvis du vil bli bedre kjent med han bør du prøve å bli det på arbeidsplassen og se om han tar videre iniativ. For alt du vet så kan det også være at han har kone og da vil det bare være ubehagelig for han å komme innom butikken din i etterkant av en sånn melding.

Anonymkode: 26927...d88

• Liker 3
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

er du som virker umoden

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du framstår jo som en riktig god sjef og et godt menneske! Not!! Håper den der vekteren ikke faller for deg, men heller faller for ei dame som ikke har aggresjonsproblemer.

Anonymkode: 4a410...c40

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...