Gå til innhold

Operert penis: er dette vanlig?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Mannen er litt stresset nå, og vi håpte at noen av dere kanskje vet litt mer enn vi gjør.

Mannen fikk nemlig operert penisen i går morges. Tre snitt ble gjort i forhuden da den var for trang. Han har selvsagt hatt litt ubehag det siste døgnet, men ellers har det gått greit. Men nå sist han var på toalettet, oppdaget han forhuden (som er rullet tilbake og har snitt i seg) er blitt oppsvulmet og mørkerød/lilla i farge. Slik var den ikke i morges, og følgelig er han litt smånervøs nå. Som han sier: han har ikke lyst å ta noen sjanser med denne kroppsdelen.

Er dette normalt? Burde han få panikk eller kan han slappe av?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
Ring til legevakten da vel...

Har gjort det, men det er ingen som svarer der.

Gjest Kirugen
Skrevet

Fint å tenke tilbake på. Ser for meg overskrifta i VG:

"Ingen tok telefonen da mannen ringte til legevakta, måtte senere amputere penis"

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har kun hørt om menn som har operert penisen sin til å bli større og tykkere, og fra dem har jeg bare hørt godord om hvordan de ser på seg selv og utstyret sitt i etterkant av operasjonen. :)

Dette med trang forhud og snitt er vel en triviell sak i forhold til penis-forstørrelse operasjonene som stadig flere menn tar i dag.

Skrevet
Jeg har kun hørt om menn som har operert penisen sin til å bli større og tykkere, og fra dem har jeg bare hørt godord om hvordan de ser på seg selv og utstyret sitt i etterkant av operasjonen.  :)  

Dette med trang forhud og snitt er vel en triviell sak i forhold til penis-forstørrelse operasjonene som stadig flere menn tar i dag.

HUh??

Til trådstarter: Hørtes skummelt ut, ville dratt til legevakten...den er jo tross alt veldig kjekk å ha i orden ;)

Skrevet
Jeg har kun hørt om menn som har operert penisen sin til å bli større og tykkere, og fra dem har jeg bare hørt godord om hvordan de ser på seg selv og utstyret sitt i etterkant av operasjonen.  :)  

Man tør vel ikke si noe annet, selvom man oppdager at man ikke er blitt større stående, og at fettlaget som er operert inn flytter på seg slik at pikken ser helt jævlig ut.... man har tross alt betalt kr. 30-40.000 for slikt.

Men det hørtes ikke bra ut. Jeg ville kommet meg til legen så fort som mulig. I prinsippet er de tre snittene en enkel operasjon, men jeg hadde ikke tatt noen sjanser om det er min det hadde vært snakk om...

Gjest Anonymous
Skrevet

At operasjonen er triviell betyr da ikke at ting ikke kan gå galt i ettertid? (Og hva har penis-forstørrelser med mitt spørsmål å gjøre?)

Noen som selv har fått disse snittene gjort og som kan huske hvordan det var i de første døgnene etterpå?

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, det er jo en kjensgjerning at størst utstyr er best og da er det vel logisk at de opererer for å bli større?

Men de snittene som nevnes av trådstarter er ikke farlige, de går over av seg selv :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vel, det er jo en kjensgjerning at størst utstyr er best og da er det vel logisk at de opererer for å bli større?

Men de snittene som nevnes av trådstarter er ikke farlige, de går over av seg selv :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå nevnes det veldig klart i mitt første innlegg at dette er en operasjon pga av forhuden, ikke størrelse.

Og, joda, vi vet at snittene ikke er farlige, det er ikke det vi er redd for. Det er det at forhuden plutselig har endret form og farge etter å ha vært fin i et helt døgn.

Men nå hører jeg mannen omsider har fått kontakt med legevakten, så jeg jeg gidder ikke bry meg mer med deg.

Takk til dere andre.

Gjest Anonymous
Skrevet

legg ved bilde så kansje i kan hjelpe deg.

Han har vel fått info fra lege. Selvfølgelig blir det farge etter en operasjon

Gjest Anonymous
Skrevet

Du har vel en slik fin "nyoperert og syk penis"-fetisj, du gjest?

Til orientering er du på feil forum. De bilda du sikler etter vil aldri dukke opp her.

*Husj* *vekk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...