Gå til innhold

Ser du etter bilder av foreldrene til daten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er mann og lurer på om jeg er den eneste som ser etter bilder av foreldrene til personen jeg dater. Har lyst til å se hvordan moren ser ut for å få en pekepinne på hvordan daten kommer til å se ut om 25+ år.  Ikke at jeg legger stor vekt på sånt, men er jo positivt om personen aldres.

Flere som er sånn?

Anonymkode: 7b577...fe1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det bryr jeg meg ikke om. Hadde daten sjekka bildene til foreldra mine så hadde han snudd i døra 😅 

Anonymkode: c3dcf...92b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Alle kan vel være nysgjerrige. Jeg opplever imidlertid sjelden at folk har foreldre på FB. Jeg har ingen bilder av moren min.

Anonymkode: f034d...8cc

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Nei, det bryr jeg meg ikke om. Hadde daten sjekka bildene til foreldra mine så hadde han snudd i døra 😅 

Tror ingen snur i døra pga utseendet til foreldrene:P Men jeg er jo litt nysgjerrig på hvordan de vil se ut når de blir eldre. 

Alle kan vel være nysgjerrige. Jeg opplever imidlertid sjelden at folk har foreldre på FB. Jeg har ingen bilder av moren min.

Anonymkode: f034d...8cc

Sjekker instagramen i tillegg til facebook. Forsår at de som har få bilder på instagramen ikke har bilder av foreldrene sine, men synes de fleste som har litt bilder har minst ett bilde hvor de er sammen med foreldrene sine.  

• Liker 1
Skrevet

Da burde du også sjekke ut hvordan moren til daten din så ut som ung. Er ikke alle som er spesielt like sine foreldre. Selv er jeg totalt ulik min mor. Du kan ha litt av et detektivarbeid foran deg dersom du virkelig ønsker å vektlegge slikt. Selv hadde jeg heller dumpet enn å bli dumpet av en som er så overflatisk at min mors utseende spiller en vesentlig faktor for min fremtid med fyren. Uaktuelt datemateriale for meg enkelt og greit!

Ønsker han å date moren min får han heller prøve seg på hu. Jeg ønsker uansett ikke en som overhodet vurderer moren min ut fra om hun er "fin" eller ikke. Dette gjelder uavhengig av om det er for å aktualisere/utelukke meg selv i så måte. Det er noe som skurrer for meg i logikken der altså :riste:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Nemigirl said:

Da burde du også sjekke ut hvordan moren til daten din så ut som ung. Er ikke alle som er spesielt like sine foreldre. Selv er jeg totalt ulik min mor. Du kan ha litt av et detektivarbeid foran deg dersom du virkelig ønsker å vektlegge slikt.

Jeg sjekker om moren og dattera ligner. Men det er vanskelig for meg å sjekke om moren lignet på dattera da hun var ung så det sjekker jeg ikke. :)

TS

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke at jeg legger stor vekt på sånt, men er jo positivt om personen aldres.

Alle mennesker eldes, så det trenger du ikke akkurat å bekymre deg for. :ler::ler: 

Anonymkode: 05943...eb8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Alle mennesker eldes, så det trenger du ikke akkurat å bekymre deg for. :ler::ler: 

Anonymkode: 05943...eb8

Ah, du kom meg i forkjøpet. :laugh:

Anonymkode: 8be9f...93b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er mann og lurer på om jeg er den eneste som ser etter bilder av foreldrene til personen jeg dater. Har lyst til å se hvordan moren ser ut for å få en pekepinne på hvordan daten kommer til å se ut om 25+ år.  Ikke at jeg legger stor vekt på sånt, men er jo positivt om personen aldres.

Flere som er sånn?

Har du lagt ut bilde av dine egne foreldre offentlig, slik at potensielle partnere kan undersøke på samme måte som deg? :lur: Det er greit å vite om daten har anlegg for høyt hårfeste og kulemage før fylte 30, liksom...

Anonymkode: b5236...b91

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper virkelig du er den eneste. Dette høres jo helt sprøtt ut. 

Anonymkode: e90e1...e1c

• Liker 1
Skrevet

Nei, slikt sjekker jeg ikke. Ser jo for meg mye av hvordan personen kommer til å se ut som eldre basert på nåværende utseende og stil.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Har du lagt ut bilde av dine egne foreldre offentlig, slik at potensielle partnere kan undersøke på samme måte som deg? :lur: Det er greit å vite om daten har anlegg for høyt hårfeste og kulemage før fylte 30, liksom...

Anonymkode: b5236...b91

Har bilde av meg selv sammen med familien min på instagram ja. Synes det er mer spesielt om man ikke ønsker å ha bilder av seg selv sammen med familien sin.

Bare å vurder i vei, men jeg har allerede høyt hårfeste så ingen trenger å se på facebooken min for å gjette seg til at jeg kommer til å miste håret i tidlig alder. 

TS

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror ingen snur i døra pga utseendet til foreldrene:P Men jeg er jo litt nysgjerrig på hvordan de vil se ut når de blir eldre. 

Sjekker instagramen i tillegg til facebook. Forsår at de som har få bilder på instagramen ikke har bilder av foreldrene sine, men synes de fleste som har litt bilder har minst ett bilde hvor de er sammen med foreldrene sine.  

Jeg er 50 nå, og helt ulik min mor da hun var på samme alder. Da hun var 25, så hadde jeg nok hatt lik kroppsfasong som henne, men det ble ulikt når jeg ble eldre.

Endret av Majott
AnonymBruker
Skrevet

Det er da helt normalt å være nysgjerrig på hvem familien til den du er forelsket i er osv. Handler jo ikke bare om å sjekke utseende.... 

Anonymkode: d65cb...184

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er seriemonogam, har hatt to forhold på 10+ år, og er nå gift for andre gang i mitt tredje lange forhold, 5+ til nå.

Siden jeg alltid har kunnet velge og vrake blant kvinner, har det vært en selvfølge å sjekke både moren, i tillegg til flere andre indikatorer, for å forstå hvordan min utkårede vil bevare sin skjønnhet og vakre kropp i fremtiden. Selv om de i utgangspunktet allerede var minst 20 år yngre enn meg.

Dette har jeg en så god nese for, at alle mine partnere har beholdt vekt, figur, og skjønnhet gjennom hele forholdet vårt, på tross av fødsler. Og ikke bare tiden i forholdet men mye lenger, x-ene mine ser veldig flotte ut i forhold til alderen den dag i dag, som 40+ åringer.

Mye bedre å tenke litt fremover, og slik sett sikre seg på forhånd, for å unngå at man ender opp med en lubben sofagris det ikke er mulig å tenne på, i løpet av noen få år. Unødvendig drama og måtte skilles fra sin beste venn og partner, etter så kort tid, på grunn av manglende "research" på forhånd.

Er mange av mine venner som har gjort seg skikkelig bort på dette området. For så å se at deres vakre utkårede, forspiser seg til en formløs overvektig deigklump i løpet av noen få år, og en fødsel eller to. Ikke noe rart at sexlysten deres har forsvunnet ned i kjelleren etterhvert. 

Anonymkode: ed1aa...ba2

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er seriemonogam, har hatt to forhold på 10+ år, og er nå gift for andre gang i mitt tredje lange forhold, 5+ til nå.

Siden jeg alltid har kunnet velge og vrake blant kvinner, har det vært en selvfølge å sjekke både moren, i tillegg til flere andre indikatorer, for å forstå hvordan min utkårede vil bevare sin skjønnhet og vakre kropp i fremtiden. Selv om de i utgangspunktet allerede var minst 20 år yngre enn meg.

Dette har jeg en så god nese for, at alle mine partnere har beholdt vekt, figur, og skjønnhet gjennom hele forholdet vårt, på tross av fødsler. Og ikke bare tiden i forholdet men mye lenger, x-ene mine ser veldig flotte ut i forhold til alderen den dag i dag, som 40+ åringer.

Mye bedre å tenke litt fremover, og slik sett sikre seg på forhånd, for å unngå at man ender opp med en lubben sofagris det ikke er mulig å tenne på, i løpet av noen få år. Unødvendig drama og måtte skilles fra sin beste venn og partner, etter så kort tid, på grunn av manglende "research" på forhånd.

Er mange av mine venner som har gjort seg skikkelig bort på dette området. For så å se at deres vakre utkårede, forspiser seg til en formløs overvektig deigklump i løpet av noen få år, og en fødsel eller to. Ikke noe rart at sexlysten deres har forsvunnet ned i kjelleren etterhvert. 

Anonymkode: ed1aa...ba2

Hvorfor er du gift når du selv sier at du er seriemonogam?

Et ekteskap er jo for livet, og det burde du ha skjønt etter ditt første ekteskap. Men nå er vel du bortimot 50 år, og da passer det vel fint å ha en yngre kone som kan stelle for deg når du blir gammel?

Anonymkode: 9bb34...d48

AnonymBruker
Skrevet

Håper forsåvidt mine dater ser på bilder av moren min, hun er over 60 og fortsatt meget pen. At jeg egentlig ikke ligner på henne får så være 😂. Må innrømme at jeg har sett på Facebook profilen til han jeg driver med nå, han er rimelig lik faren sin så får jo en pekepinn. 

Anonymkode: fecc5...cf2

Skrevet

Jeg kommer definitivt til å sjekke ut foreldrene til en evt fremtidig mann for å prøve å få en fornemmelse av dem som personer som et tillegg til de vanlige spørsmålene. Utseendet bryr jeg meg ikke om, men en forelskelse er bare ikke verdt det om det følger et manipulerende svigermonster (evt svigermartyr) med ham. Da går jeg heller solo. 

Skrevet

Jeg er glad min mann ikke tenkte som deg, TS. Nå er jeg like gammel som moren min var da min mann og jeg ble sammen. Min mor var da meget overvektig mens jeg er slank og ganske veltrent. Tilsvarende var min svigerfar en overvektig sofagris mens min mann er slank og meget veltrent. Ikke har noen av oss arvet holdningene og meningene til våre foreldre heller. 

AnonymBruker
Skrevet
På 4.1.2018 den 14.23, AnonymBruker skrev:

Samme her 😂 

Min mor har vært storrøyker hele livet, elsket sol, men ikke solkrem og vet ikke hva fuktighetskrem er. 

Kan vel trygt si vi aldres litt forskjellig 

Anonymkode: 7e220...0d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...