AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Det er en fyr jeg har møtt ganske lenge nå. Det er veldig komplisert. Han kan ikke ha noe forhold nå, men vi holder litt på uansett på en måte. Eller om man heller vil kalle det, fyck friends -.- .... men uansett. Han sier han liker meg som mer enn en venn, og at han ikke vet hva som vil skje videre. Kanksje forhold eller kanskje ikke. Vet ikke. Men poenget mitt er : at for en god stund siden så spurte han meg om jeg hadde Instagram, og jeg sa ja. Så gikk han inn og sjekket profilen der, og så gikk han ut av det igjen. Han la meg ikke til der eller noe. Er ikke det litt rart? Hvis man liker en person så vil man jo f.eks følge de og se på bilder osv. Jeg bare spør for jeg prøver å se etter «red flags» og det er jo tydeligvis noen av de. Men er dette «red flag»? Betyr det at han ikke er så interessert ? Anonymkode: 50a4c...f89
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Hvordan får man til å skrive en egen status her på kvinneguiden? Anonymkode: 688ad...632
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 Red flag er jo at han sa han ikke liker deg som mer enn en venn? Wtf Anonymkode: 688ad...632
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Red flag er jo at han sa han ikke liker deg som mer enn en venn? Wtf Anonymkode: 688ad...632 Nei han sier AT han liker meg som mer enn en venn -TS Anonymkode: 50a4c...f89
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 Han holder deg på gress fra før. Han får i pose og sekk. Sosiale medier betyr absolutt ingenting. Man lever ikke gjennom en app. Anonymkode: c883e...1b0 3
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er en fyr jeg har møtt ganske lenge nå. Det er veldig komplisert. Han kan ikke ha noe forhold nå, men vi holder litt på uansett på en måte. Eller om man heller vil kalle det, fyck friends -.- .... men uansett. Han sier han liker meg som mer enn en venn, og at han ikke vet hva som vil skje videre. Kanksje forhold eller kanskje ikke. Vet ikke. Men poenget mitt er : at for en god stund siden så spurte han meg om jeg hadde Instagram, og jeg sa ja. Så gikk han inn og sjekket profilen der, og så gikk han ut av det igjen. Han la meg ikke til der eller noe. Er ikke det litt rart? Hvis man liker en person så vil man jo f.eks følge de og se på bilder osv. Jeg bare spør for jeg prøver å se etter «red flags» og det er jo tydeligvis noen av de. Men er dette «red flag»? Betyr det at han ikke er så interessert ? Anonymkode: 50a4c...f89 Har du åpen profil på IG? Hvis ja, er jeg sikker på han er inne og snoker, men ikke vil at du skal se det.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #7 Skrevet 4. januar 2018 Ehh altså hvorfor har ikke du spurt om å følge han? Det blir akkurat det samme det. Det er ikke alle som er komfortable med å spørre om følge i øst og vest, på sosiale medier. Anonymkode: 1fe82...f09
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #8 Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, Dævendøtte skrev: Har du åpen profil på IG? Hvis ja, er jeg sikker på han er inne og snoker, men ikke vil at du skal se det. Jeg har ikke peiling på hva jeg har. Men skriver som anonym. Tror ikke han er på denne siden engang. Og hvis han er det, så bryr jeg meg ikke om det -TS Anonymkode: 50a4c...f89
Roci Skrevet 4. januar 2018 #9 Skrevet 4. januar 2018 Jeg tror menn generelt sett er mye mindre opptatt av Instagram og tilsvarende enn hva kvinner er, så jeg ville ikke lagt så mye vekt på det. Jeg tror at man i det hele tatt skal være forsiktig med å bruke respons via ulike sosiale medier som "målestokk" på slikt. Forhold deg til det han har sagt i stedet. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #10 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ehh altså hvorfor har ikke du spurt om å følge han? Det blir akkurat det samme det. Det er ikke alle som er komfortable med å spørre om følge i øst og vest, på sosiale medier. Anonymkode: 1fe82...f09 Fordi tydeligvis så liker han meg ikke så godt. Eller så er han ekspert på å gi feil signaler. Det er som regel alltid jeg som sender melding først. Og når han skadet seg en gang, så spurte jeg hele tiden hvordan det gikk med han. Og når jeg var skikkelig syk, så sendte han aldri melding og spurte hvordan det gikk. Han viser ikke mye at han bryr seg generelt -TS Anonymkode: 50a4c...f89
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. januar 2018 #11 Skrevet 4. januar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke peiling på hva jeg har. Men skriver som anonym. Tror ikke han er på denne siden engang. Og hvis han er det, så bryr jeg meg ikke om det -TS Anonymkode: 50a4c...f89 Jeg spurte om du har en åpen eller lukket Instagram (IG) Ikke hva du er her .
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #12 Skrevet 4. januar 2018 Akkurat nå, Dævendøtte skrev: Jeg spurte om du har en åpen eller lukket Instagram (IG) Ikke hva du er her . Ja og jeg sier jeg har ikke peiling på hva jeg har. Om jeg har åpen eller lukket profil -TS Anonymkode: 50a4c...f89
FluffyJuggernaut Skrevet 4. januar 2018 #13 Skrevet 4. januar 2018 Han liker å henge med deg og at du gir han sex. Men han vil ikke ha noen tilknytning til deg på Instagram, og kanskje på andre sosiale medier også? På den måten forventer du ikke likes og kommunikasjon, og han gir ingen andre kvinner inntrykk av at dere holder på, og sånn kan han holde alle mulighetene åpne. Og med den vage "jeg liker deg mer enn venn, og vet ikke hva som vil skje videre", gir han deg forhåpninger om at det kan bli noe mer, og du vil mest sannsynlig godta de smulene han er villig til å gi. 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. januar 2018 #14 Skrevet 4. januar 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja og jeg sier jeg har ikke peiling på hva jeg har. Om jeg har åpen eller lukket profil -TS Anonymkode: 50a4c...f89 Ok, men det var ikke det du svarte på først, i hvert fall var det umulig å skjønne. Da synes jeg du skal sjekke det, for hvis den er åpen, så kan hvem som helst i hele verden (bortsett fra de du har blokkert) se alt du legger ut og følge med.. uten at du vet det. Og hvis han liker deg, men liker å leke litt kostbar, så kan det godt hende han ser alt, men ikke vil at du skal tro noe som helst.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #15 Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, Dævendøtte skrev: Ok, men det var ikke det du svarte på først, i hvert fall var det umulig å skjønne. Da synes jeg du skal sjekke det, for hvis den er åpen, så kan hvem som helst i hele verden (bortsett fra de du har blokkert) se alt du legger ut og følge med.. uten at du vet det. Og hvis han liker deg, men liker å leke litt kostbar, så kan det godt hende han ser alt, men ikke vil at du skal tro noe som helst. Jeg driter i om han ser dette -TS Anonymkode: 50a4c...f89
Gjest Dævendøtte Skrevet 4. januar 2018 #16 Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg driter i om han ser dette -TS Anonymkode: 50a4c...f89 I helvete da! Du skjønner tydeligvis ikke hvor jeg vil hen eller hva jeg mener, håper du har litt mer forståelse for ting muntlig. Du spør om dette i trådstarten din og jeg gjør så godt jeg kan med svarene mine, men gir opp nå.. "Men poenget mitt er : at for en god stund siden så spurte han meg om jeg hadde Instagram, og jeg sa ja. Så gikk han inn og sjekket profilen der, og så gikk han ut av det igjen. Han la meg ikke til der eller noe. Er ikke det litt rart?"
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #17 Skrevet 4. januar 2018 Du overtolker friskt hvordan han (ikke) bruker sosiale medier, men har tydeligvis ikke peiling overhodet på hvordan du bruker det selv? Lykke til... Anonymkode: be22e...824
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #18 Skrevet 4. januar 2018 Hvor gamle er folk her ? 😂 noe så barnslig å måtte komme med sånn type negative kommentarer. Det blir bare for dumt. Enten prøver du å hjelpe eller ikke. Er ingen vits i å måtte kommentere sånn negativt om meg personlig eller hvor «dum» jeg er osv 😉 -TS Anonymkode: 50a4c...f89
wintergirl Skrevet 4. januar 2018 #19 Skrevet 4. januar 2018 Høres ut som han kun er interessert i en å ha sex med. Har du følelser for han så kutt han ut. Hvorfor er han ikke klar for et forhold med deg?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #20 Skrevet 4. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg driter i om han ser dette -TS Anonymkode: 50a4c...f89 Er du dum? Anonymkode: 2d593...ba2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå