AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Hei, er ikke mer enn i uke 4 og har flere ganger i dag slitt med at jeg brekker meg. Jeg er ikke spesielt kvalm, men brekker meg bare og har heldigvis ikke kastet opp enda. Er det normalt? Haha, har sjekket en liste for tidlige symptomer og finner bare kvalme, ikke brekninger. Anonymkode: 7cce2...fd9
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Brekninger begynte først, helt uten grunn. Så noen uker se dere kom den vanvittige kvalmen. Anonymkode: bcdbe...b3b
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Brekninger begynte først, helt uten grunn. Så noen uker se dere kom den vanvittige kvalmen. Anonymkode: bcdbe...b3b Uff, da er det vel bare å begynne å glede seg da. Slet veldig med kvalme tidlig og til langt ut i svangerskapet med første, regner ikke med å slippe unna denne gangen heller, men er jo samtidig en liten pris å betale, så lenge alt er bra ellers. Anonymkode: 7cce2...fd9
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Ganske vanlig med brekninger. I mitt forrige svangerskap var jeg ekstremt kvalm fra morgen til kveld i fem uker, så gikk det over til morgenkvalme frem til uke 20, med masse brekninger og oppkast hver morgen. Er nå i uke 7 med nr to og kvalmen har meldt seg for fullt igjen. Brekningene er utrolig slitsomme når de ikke gir seg på flere minutter, så hold ut! Jeg hadde en snill jordmor som fortalte meg at «det som er positivt med kvalmen er at du i hvert fall vet at det fortsatt er liv i magen». Anonymkode: 02f77...597
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #5 Skrevet 5. januar 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Ganske vanlig med brekninger. I mitt forrige svangerskap var jeg ekstremt kvalm fra morgen til kveld i fem uker, så gikk det over til morgenkvalme frem til uke 20, med masse brekninger og oppkast hver morgen. Er nå i uke 7 med nr to og kvalmen har meldt seg for fullt igjen. Brekningene er utrolig slitsomme når de ikke gir seg på flere minutter, så hold ut! Jeg hadde en snill jordmor som fortalte meg at «det som er positivt med kvalmen er at du i hvert fall vet at det fortsatt er liv i magen». Anonymkode: 02f77...597 Hehe, min jordmor den gangen sa også noe lignende:) Sånn sett så er kvalmen ganske verdt det, da er det i alle fall som du skrev fortsatt liv i magen:) Anonymkode: 7cce2...fd9
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #6 Skrevet 5. januar 2018 Brekningene kom først, så spyinga, så brekninger igjen. Brekker meg sikkert 6-7 ganger daglig nå og nå har kvalmen gitt seg. Anonymkode: 23e05...5a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå