Gå til innhold

Legeerklæring for hver aktivitetsplan?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må legen være med og utforme hver aktivitetsplan? Har fått et brev fra NAV nå om at legen skal skrive en legeerklæring angående ny aktivitetsplan og at legen må redegjøre for utredninger og behandlinger og om jeg eventuelt kan gå i arbeidsrettet aktiviteter eller ikke. Har jo vært på sånn aktivitetssenter der de konkluderte med at jeg ikke kunne stå i ordinært arbeid slik det er nå.

Noen andre som vet om man må ha ny legeerklæring for hver aktivitetsplan `? Trodde det var noe jeg og saksbehandleren laget 

Anonymkode: 53b6b...b33

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

huff ja tydeligvis. legene bare kopierer den gamle da, så jeg har en legeerklæring som er 6 år gammel og situasjonen er ikke sånn lenger. Men men så lenge jeg får penger driter jeg i det .

nå er egentlig problemet at jeg ikke får meg jobb. Er mer arbeidsledig enn syk egentlig. Men når man er arbeidsledig så år man jo ikke ei krone bortsett fra sosialen. så mer gunstig å gå på aap. vil ikke at legen skal friskmelde meg for da står jeg uten penger

blir så feil å gå på dps bare for å få penger.og hva skal dps gjøre nå ? skaffe meg jobb ?

Anonymkode: c8aed...750

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

huff ja tydeligvis. legene bare kopierer den gamle da, så jeg har en legeerklæring som er 6 år gammel og situasjonen er ikke sånn lenger. Men men så lenge jeg får penger driter jeg i det .

nå er egentlig problemet at jeg ikke får meg jobb. Er mer arbeidsledig enn syk egentlig. Men når man er arbeidsledig så år man jo ikke ei krone bortsett fra sosialen. så mer gunstig å gå på aap. vil ikke at legen skal friskmelde meg for da står jeg uten penger

blir så feil å gå på dps bare for å få penger.og hva skal dps gjøre nå ? skaffe meg jobb ?

Anonymkode: c8aed...750

Om du egentlig kan jobbe nå, så burde du vel heller få hjelp til et? Jeg gå på aap fordi jeg er syk og ikke klarer å jobbe på nåværende tidspunkt. Legen kan ikke bare kopiere gammel legeerklæringen for masse er skjedd siden den første. Kanskje derfor de må ha ny? Trodde bare de trengte ny når man søkte ufør jeg. Noen andre som vet dette?

Anonymkode: 53b6b...b33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...