Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg gi samme tidspunkt for visning for flere som er interesserte i boligen? Vil helst spare tid på det og ikke bruke en halvtime på hver av dem+kjøring.

Anonymkode: 8e6a8...e01

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det er jo helt normalt med fellesvisning når man selger bolig, så selvsagt er det også ok når man leier ut bolig. 

Anonymkode: 5c3dc...4f6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg gi samme tidspunkt for visning for flere som er interesserte i boligen? Vil helst spare tid på det og ikke bruke en halvtime på hver av dem+kjøring.

Anonymkode: 8e6a8...e01

Du kan ha fellesvisning og be de aktuelle ta med en skriftlig søknad. Ved fellesvisning er det vanskeligere å få intrykk av hve du bør satse på uten å ende i trøbbel i ettertid. 

Anonymkode: 2deae...0e8

AnonymBruker
Skrevet

ja, selvsagt. Vi har bare kjørt fellesvisninger rett og slett fordi det alltid er noen som ikke møter opp. Gidder ikke ha visningmed mindre det er 5-6 som sier de vil komme å se, da kommer som regel 1-2...

Anonymkode: ba797...5ee

Skrevet

Alle de boligene jeg har vært på visning på for utleie har hatt private visninger. Det er noen år siden. Tror jeg ville foretrukket det selv. Det er alltid noen som vil bruke albuene sine og da får man ikke et inntrykk av de andre som er litt mer tilbakeholden. Må medgi at jeg får best inntrykk av de som er mer stille av seg enn de som har en CV som en lang registerreim.

AnonymBruker
Skrevet

Første og eneste fellesvisningen var et mareritt. Det kom så mange og ALLE ville ha leiligheten. Ene tiggerbrevet etter den andre, også var de som skulle smiske. 

Ikke ha åpen visning ihvertfall. 

Anonymkode: ac3ad...853

Skrevet

Det kommer vel an på hvordan markedet er der du bor? Jeg personlig syns det er viktig å snakke ordentlig med søkerne, det vet jeg ikke om du får gjort hvis du har flere der, selv med  bare to. Vi har kun privatvisninger med én av gangen og er generelt veldig kresne på hvem vi leier ut til, men vi bor i et godt marked hvor det er mange søkere. Det er imidlertid veldig mange useriøse, så jeg ser for meg at vi hadde blitt nedrent ved åpen visning. 

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan ha fellesvisning og be de aktuelle ta med en skriftlig søknad. Ved fellesvisning er det vanskeligere å få intrykk av hve du bør satse på uten å ende i trøbbel i ettertid. 

Anonymkode: 2deae...0e8

Jeg hadde utarbeidet en søknad som alle fyller ut på stedet.

Endret av Ny Bruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...