Gjest Catalina Culès Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 (endret) Frank, siden ingen tør å velge ham som første eller andre kjempe, så han bare trumfer gjennom hele greia. Håper jeg tar feil. Endret 4. januar 2018 av Catalina Culès Ble en bokstav for mye
smalls Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 14 minutter siden, Calandria skrev: Frank, siden ingen tørr å velge ham som første eller andre kjempe, så han bare trumfer gjennom hele greia. Håper jeg tar feil. Er vel ingen som tør å gjøre han sur 4
Lapper Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 10 minutter siden, smalls skrev: Er vel ingen som tør å gjøre han sur Men i motsetning til en viss storbonde denne uka så jobber nå herr Løke 8
smalls Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 2 timer siden, Lapper skrev: Men i motsetning til en viss storbonde denne uka så jobber nå herr Løke Sant, men er nok ingen som tør å velge han til verken første eller andrekjempe. Han fremstår skummel 2
Gjest orfeus Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 Bondejenta fra Trøndelag, fordi hun har kunnskaper de trenger. Ellers tipper jeg store-Stian, fordi han er en jovial fyr som gjør det han skal og mangler primadonnanykker.
Gjest Carina Maria Skrevet 4. januar 2018 #7 Skrevet 4. januar 2018 Jeg håper hun som er bonde fra Trøndelag vinner for hun er flink.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #9 Skrevet 6. januar 2018 Hvis Inga Berit kommer til finalen, så kan Frank bare glemme den seieren. Han er nok heller ikke så sikker mot noen andre, hvis jeg har rett i at han har lite kunnskap om gårdsdrift. Frank kommer nok langt pga styrken, men den hjelper han ingenting i finalen. Hvis han på et tidspunkt blir førstekjempe, så kan han også ryke på flaks/uflaks i kunnskap eller øksekast. Anonymkode: 804f2...f42
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #10 Skrevet 6. januar 2018 Blir nok en av dem som har vært mest i media for tiden Anonymkode: 9410d...82f
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2018 #11 Skrevet 6. januar 2018 Stian Strayzman Anonymkode: b493b...e1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå