AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Jeg sliter litt med å finne riktig utdannelse som kan være bra for meg. Jeg må finne en utdannelse som foregår på nettstudier - og deltid. Jeg liker godt å søke informasjon - er veldig god på dette. Når noen ber meg om hjelp, så liker jeg å finne informasjon som kan være alt mulig, innen reise, bestilling av varer +++ Jeg er veldig interessert innen krim - liker å forske (som f.eks Abby i NCIS eller Aram i Blacklist *hehe*.....Eller jobbe med svindel, forfalskninger, liker å få oppgaver og søker etter bevis, informasjon og alt innen data. Jeg ønsker ikke å jobbe med tekniske ting innen data - å bygge, lage programvare +++ er ikke glad i masse mattematikk, om man må gå gjennom litt så.... :o) Anonymkode: 9c99f...c44
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Bibliotekar kanskje? Anonymkode: 68721...ef5
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 Resepsjonist eller sekretær? Anonymkode: 8d603...6ab
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bibliotekar kanskje? Anonymkode: 68721...ef5 Sett på studie som heter bibliotekar og informasjonsvitenskap, så det er en mulighet. Anonymkode: 9c99f...c44
Gjøksuppe Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 Hvorfor nett og deltid, er det fordi du ikke klarer full studiebelastning eller på grunn av ubekvem arbeidstid/bosted? Og hvor i landet vil du studere? Ut fra hva du skriver tenker jeg IKT-servicefag, læreplass er ikke spesielt vanskelig og oppdrive og arbeidsoppgaver som ligger nært det du ønsker.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 Hadde det ikke vært fordi det må være deltidsstudier ville jeg foreslått etterforsker i politiet. Anonymkode: 0a04d...44e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå