Gå til innhold

Hvilke utdanning passer til mine interesser?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter litt med å finne riktig utdannelse som kan være bra for meg.

Jeg må finne en utdannelse som foregår på nettstudier - og deltid.

Jeg liker godt å søke informasjon - er veldig god på dette. Når noen ber meg om hjelp, så liker jeg å finne informasjon som kan være alt mulig, innen reise, bestilling av varer +++

Jeg er veldig interessert innen krim - liker å forske (som f.eks Abby  i NCIS eller Aram i Blacklist *hehe*.....Eller jobbe med svindel, forfalskninger, liker å få oppgaver og søker etter bevis, informasjon og alt innen data.

Jeg ønsker ikke å jobbe med tekniske ting innen data - å bygge, lage programvare +++ er ikke glad i masse mattematikk, om man må gå gjennom litt så....

:o)

Anonymkode: 9c99f...c44

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bibliotekar kanskje? 

Anonymkode: 68721...ef5

AnonymBruker
Skrevet

Resepsjonist eller sekretær?

Anonymkode: 8d603...6ab

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bibliotekar kanskje? 

Anonymkode: 68721...ef5

Sett på studie som heter bibliotekar og informasjonsvitenskap, så det er en mulighet.

Anonymkode: 9c99f...c44

Skrevet

Hvorfor nett og deltid, er det fordi du ikke klarer full studiebelastning eller på grunn av ubekvem arbeidstid/bosted? Og hvor i landet vil du studere?

Ut fra hva du skriver tenker jeg IKT-servicefag, læreplass er ikke spesielt vanskelig og oppdrive og arbeidsoppgaver som ligger nært det du ønsker.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det ikke vært fordi det må være deltidsstudier ville jeg foreslått etterforsker i politiet.

Anonymkode: 0a04d...44e

AnonymBruker
Skrevet

Kriminologi. 

Anonymkode: 1e9ef...a16

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...