Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nokså sikker  på at jeg hadde EL i romjulen (25/26) ved hjelp av provera og letrozol. Hadde sinnsyke mengder hvitt slim som jeg tror var EL slim. og nå har jeg merket diverse symptomer som gjør at jeg tenker og håper at spiren har festet seg:

-kvalm de siste 4 kveldene

-dump trykkende smerte helt nederst i magen

-stikkinger som flytter seg fra høyre til venstre til midten nederst i magen

-oppe og tisser minst to ganger etter jeg har lagt meg

Kan dette være tilfelle? Når kan jeg evt. teste meg? Er vel kanskje litt tidlig med symptomer ennå, men har lest om flere som merker det såpass tidlig så det er jo lov å håpe 😁

Har pcos og sjelden mensen så at den plutselig kommer til rett tid er nesten helt usannsynlig 😅

Anonymkode: 7042f...290

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg ble gravid fikk jeg svak positiv 10 dpo, og så sterkere og sterkere. Noen tester positivt tidlig og andre sent, og noen til og med ikke før etter ikm. 

Krysser fingrene for deg :)

Skrevet (endret)

Jeg er kun 6 dpo, eggløsning 29/30.desember.. allikevel føler jeg mer ømhet i brystene og murringer i korsrygg og nedre del av magen. Tror det er for tidlig egentlig til å kjenne noe nå, dersom egget ble befruktet så har det vel knapt rukket å feste seg.... Det er helt bortkastet å ta graviditetstest nå, men det har jeg selvfølgelig gjort. Og den er som forventet helt negativ. 😅 Jeg tenker teste igjen søndag morgen, tror ikke jeg klarer å vente til over helgen gitt. Har et håp, men vet samtidig at alt jeg kjenner også kan være relatert til eggløsning og andre hormoner... Lykke til!! Når skal du teste? Du er vel 10 dpo nå, så da kan man kanskje se en svak strek??

Endret av Cati
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid den måneden jeg hadde ¨minst symptomer¨ :)

Anonymkode: e656f...8dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...