Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Eg har gått på letrozol i 7 dager. Siste dag var på mandag. Idag kjenner eg en del Stikkinger i siden, kan det være eggløsning som er på vei? Ikkje kjekt slikt før ( blitt påvist med blodprøve at jeg ikke har el av meg selv, så er veldig spent om det er eggløsning jeg kjenner ? 

Blodprøve skal jeg ta på nytt, men får ikke noe svar før om noen uker. 

Anonymkode: 42f53...f09

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg går også på Letrozol, og trodde jeg hadde EL av meg selv før utredning (trodde jeg hadde EL-slim, og slo ut på EL-tester). Min erfaring er at de kun er blodprøve eller UL som kan fortelle helt sikkert om du har EL. Jeg gikk et halvt år på enkel dose Letrozol, og tok EL-tester som slo ut. Men jeg hadde ikke EL. De penga kunne jeg godt spart meg...

Jeg sier ikke dette for å få deg til å miste motet, men bare for å vise deg at det er blodprøve/UL som kan gi deg svaret.

Ønsker deg masse lykke til, og håper at Letrozol er det som skal til! 👍

Endret av Rosmerta
AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, Rosmerta skrev:

Jeg går også på Letrozol, og trodde jeg hadde EL av meg selv før utredning (trodde jeg hadde EL-slim, og slo ut på EL-tester). Min erfaring er at de kun er blodprøve eller UL som kan fortelle helt sikkert om du har EL. Jeg gikk et halvt år på enkel dose Letrozol, og tok EL-tester som slo ut. Men jeg hadde ikke EL. De penga kunne jeg godt spart meg...

Jeg sier ikke dette for å få deg til å miste motet, men bare for å vise deg at det er blodprøve/UL som kan gi deg svaret.

Ønsker deg masse lykke til, og håper at Letrozol er det som skal til! 👍

Takk for svar! Da satser jeg på blodprøve, også får jeg bare vente å se. Men den stikkingen i venstre side, aldri kjent før. Holdt på i hele går, idag er det nesten borte. Så blir spennende å se hva som skjer:-) 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Da satser jeg på blodprøve, også får jeg bare vente å se. Men den stikkingen i venstre side, aldri kjent før. Holdt på i hele går, idag er det nesten borte. Så blir spennende å se hva som skjer:-) 

Veldig spennende, håper det går veien for deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...