Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg meldte meg inn som kunde for litt siden, og fikk katalogen i posten noen dager etterpå. Det gikk ikke lenge før jeg handlet i katalogen. Men nå fikk jeg brev i posten om at jeg får et tilbud om 100kr rabatt hvis jeg handler for mer enn 400kr. Jeg har jo allerede handlet klær. Får jeg rabatt på det jeg allerede har kjøpt for over 1000kr, eller må jeg handle på nytt for å få den rabatten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nok handle på nytt, og oppgi rabattkoden.

Skrevet

Ja, det stemmer det Lillith sier, du må handle på nytt.

Gjest Anonymous
Skrevet

Æsj, så kjedelig... Hvorfor kunne de ikke kommet med det rabattbrevet med en gang? :roll:

Skrevet
Æsj' date=' så kjedelig... Hvorfor kunne de ikke kommet med det rabattbrevet med en gang? :roll:[/quote']

Fordi de ikke hadde fått bestillinga di enda :wink:

Skrevet

Du kan jo ringe/ sende en mail og høre om de kan trekke fra rabatten på bestillinga du har inne nå. Skader ikke å spørre.

Skrevet

Rabatten er jo for at man skal bestille mer..så tviler veldig sterkt på at du får tilbake penger :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Fordi de ikke hadde fått bestillinga di enda :wink:

Men har det noe å si da? Det er jo en velkomstpakke uansett...

Skrevet

Slike tilbud sender HM ut stadig vekk, så du har ikke akkkurat misset "the chance of a lifetime". :wink:

Skrevet

Jepp, hele tiden tilbud! Synes det er ti prosent avslag nesten "hele" tiden jeg! Blir sånn at jeg venter med å bestille til neste ti prosentsalg kommer. 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...