Gå til innhold

Hvor mye skal man legge i fyllemelding?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså min date har vært borte en stund, vi har snakket ganske mye og jeg føler at alt har gått helt greit. 

Han er veldig vanskelig å lese, og han er veldig tilbakeholden. I edru tilstand sier han at jeg er pen osv, men vi har bare snakket om løst og fast mens han har vært borte.

På tirsdag skrev jeg til han, men fikk ikke noe svar. Så han var pålogget face også skrev han at han var full. Trykka feil så havna på sånn «live chat». Merka jo at han var full!

Så viste han meg en kamerat og så sa han at jeg var pen, men det var jo umulig å høre noe der inne så han sa vi kunne snakkes senere.

så sender han melding, og jeg svarer at jeg har lagt meg( kl 23) og skriver godt natt. 

Så skriver han noe tull som jeg svarer på( ikke ille) også sender han en melding Om at han liker meg.

Blir glad men litt satt ut. Så svarer bare teit tilbake.( han vet egentlig at jeg liker han) og god natt. 

Ville egentlig «hjelpe» han i å ikke skrive masse ting han ikke mener. Og prøve å ikke ende opp med masse fylle meldinger.

Hvor mye skal man legge i den meldingen? Skal jeg spørre han? Er så redd for at han går helt i lås. Eller bare late som ingen ting har skjedd?  Får kjempe dårlig samvittighet  for at jeg ikke skrev det tilbake.

Kan menn bare skrive slik uten å mene det 100%?

Jeg kunne sikkert sendt en slik melding i fylla jeg også uten å ville det, men jeg hadde aldri skrevet det hvis jeg ikke mente det.

Anonymkode: 7b6e7...672

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker min venninne, min mor, min søster osv. At en fyr sier han liker meg i fylla ville jeg ikke tatt seriøst. Ordet liker kan bety så mangt eller ingenting. Det er min mening. Du må bare spørre. Hva har du å tape på det? Er det ikke bedre å finne ut av det enn å gå dager eller ukevis i usikkerhet :)

Anonymkode: 1bc83...a29

AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker min venninne, min mor, min søster osv. At en fyr sier han liker meg i fylla ville jeg ikke tatt seriøst. Ordet liker kan bety så mangt eller ingenting. Det er min mening. Du må bare spørre. Hva har du å tape på det? Er det ikke bedre å finne ut av det enn å gå dager eller ukevis i usikkerhet :)

Anonymkode: 1bc83...a29

Joa, men jeg sier aldri jeg liker deg til noen andre enn evt. Kjæreste. 

Altså jeg liker deg med kyssesmily hadde jeg i hvertfall aldri sendt til venn.

Men ja... fyllemelding er vel fyllemelding

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Joa, men jeg sier aldri jeg liker deg til noen andre enn evt. Kjæreste. 

Altså jeg liker deg med kyssesmily hadde jeg i hvertfall aldri sendt til venn.

Men ja... fyllemelding er vel fyllemelding

TS

Jeg får kyssesmiley fra venninner ofte. Også fra dater uten at det et noe seriøst. Legger ikke noe videre i det. 

Jeg kan også like alt fra kolleger til familie, uten at jeg er forelsket. 

Anonymkode: 30dd8...cbb

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg er så skeptisk av meg at jeg ikke tar fyllemeldinger særlig seriøst. 

Endret av Moonwalker
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men kan lett skrive det uten at det betyr at han vil være sammen med deg. 

Anonymkode: 908e1...d86

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får kyssesmiley fra venninner ofte. Også fra dater uten at det et noe seriøst. Legger ikke noe videre i det. 

Jeg kan også like alt fra kolleger til familie, uten at jeg er forelsket. 

Ok, jeg får aldri det fra venner eller noen😳 Han har aldri sendt meg kyssesmily før heller. Han er hvertfall ikke kyssesmily typen😂 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men kan lett skrive det uten at det betyr at han vil være sammen med deg. 

Anonymkode: 908e1...d86

Ok, jeg kunne aldri ha skrevet det til noen uten at jeg liker noen. Selv om jeg er full..

Uansett skal jeg bare la det gå? Eller skal jeg spørre? Blir jo super kleint å ta det opp om han ikke mener det da😳

TS

Skrevet

Jeg hadde tatt det som noe positivt og latt det ligge der. Han mente vel at han liker deg da, skjønner ikke hvorfor du ikke skal ta det seriøst :)

Ikke begynn å grave i det nå, det kan virke despo og kleint.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Sacramone skrev:

Jeg hadde tatt det som noe positivt og latt det ligge der. Han mente vel at han liker deg da, skjønner ikke hvorfor du ikke skal ta det seriøst :)

Ikke begynn å grave i det nå, det kan virke despo og kleint.

Ja, sant. Tenkte å ta det opp med han rett etterpå, men da var han så fyllesjuk at jeg ikke ville spørre. Tror han er like fyllesjuk i dag. Skal i alle fall ikke ta kontant med han i dag, har møkka dag uten like så bedre ikke få enda mer å bli lei seg over...

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi kan jo ikke vite hva han mener med å si han liker deg. Det er utrolig frustrerende å sitte å lure på slikt (selv blir jeg helt tullete om jeg begynner å overanalysere). 

Det beste er vel å se det litt an. Liker han deg tar han nok mer kontakt. 

AnonymBruker
Skrevet

Tror sikkert at han liker deg, men hvorfor må du egentlig ta det opp med ham?

Anonymkode: af1ca...a28

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror sikkert at han liker deg, men hvorfor må du egentlig ta det opp med ham?

Anonymkode: af1ca...a28

Må vel egentlig ikke det, men fikk bare så dårlig samvittighet da jeg ikke sa det tilbake. For jeg vil egentlig ikke si sånne ting når den ene er full. For meg betyr det en del å like noen.

Er bare så innmari frustrerende å ikke vite. Har bestemt meg for å la det være og heller se det an.

TS

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså min date har vært borte en stund, vi har snakket ganske mye og jeg føler at alt har gått helt greit. 

Han er veldig vanskelig å lese, og han er veldig tilbakeholden. I edru tilstand sier han at jeg er pen osv, men vi har bare snakket om løst og fast mens han har vært borte.

På tirsdag skrev jeg til han, men fikk ikke noe svar. Så han var pålogget face også skrev han at han var full. Trykka feil så havna på sånn «live chat». Merka jo at han var full!

Så viste han meg en kamerat og så sa han at jeg var pen, men det var jo umulig å høre noe der inne så han sa vi kunne snakkes senere.

så sender han melding, og jeg svarer at jeg har lagt meg( kl 23) og skriver godt natt. 

Så skriver han noe tull som jeg svarer på( ikke ille) også sender han en melding Om at han liker meg.

Blir glad men litt satt ut. Så svarer bare teit tilbake.( han vet egentlig at jeg liker han) og god natt. 

Ville egentlig «hjelpe» han i å ikke skrive masse ting han ikke mener. Og prøve å ikke ende opp med masse fylle meldinger.

Hvor mye skal man legge i den meldingen? Skal jeg spørre han? Er så redd for at han går helt i lås. Eller bare late som ingen ting har skjedd?  Får kjempe dårlig samvittighet  for at jeg ikke skrev det tilbake.

Kan menn bare skrive slik uten å mene det 100%?

Jeg kunne sikkert sendt en slik melding i fylla jeg også uten å ville det, men jeg hadde aldri skrevet det hvis jeg ikke mente det.

Min date sa det edru face 2 face. Tolker det positivt :) Full vet jeg ikke, folk sier mye rart i fylla! 

Anonymkode: 21509...bb9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg legger minimalt i fyllemeldinger. Tar faktisk det useriøst.
Kjenner menn som "liker" noen på fylla, men sitter å snakker dritt om de edru og gjemmer seg bak hjørnet og sier "åhnei ikke hun heksa der" om de ser hun på gata edru.

Men denne gutten hadde jo sagt til deg edru også at han liker deg? Så han liker deg nok.
men jeg ville bare latet som ingenting , fortsett å kontakt han som vanlig og kyss han osv så skjønner han nok at du liker han også :)

Anonymkode: 160ae...7ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...