Gå til innhold

Når vet man at det er for seint?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å finne ut om noe kan funke med en fyr? Hvis han uttrykker innteresse, men du avviser fordi du er redd for alt det vonde som kan oppstå. Det er 1,5 år siden vi så hverandre sist. Men han kan fremdeles finne på å sende et vink på messenger, spørre hvordan det går og så videre. Jeg har fremdeles ikke møtt noen som jeg har fått følelser for , som i motsetning til han kan passe bra inn i livet mitt. Eg kjenner bare at jeg blir lei av å ha håpet på topp...kanskje like greit. Siden dette passer dårlig sånn egentlig. Men det er jo der. Jeg tror han alltid kommer til å bety noe for meg. Det lille håpet vil jo at veiene våres skal krysses igjen. Det føles som jeg har noe ugjort. Fordi jeg ignorerte totalt. Men så vet jeg ikke hvor stor en sjanse kan være for at det er et snev av interesse igjen hos motparten. Jeg vet ikke hvor lenge folk "venter" til vanlig.

Anonymkode: 39fcd...145

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han han har holdt kontakten med deg etter du avviste han er det god sjanse for at den døra er åpen fortsatt. Hva med å høre om han vil treffes? Det verste som kan skje er at livet ditt forblir uendret ved at han sier nei. 

Anonymkode: d89c5...8cc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han han har holdt kontakten med deg etter du avviste han er det god sjanse for at den døra er åpen fortsatt. Hva med å høre om han vil treffes? Det verste som kan skje er at livet ditt forblir uendret ved at han sier nei. 

Takk. Men , uendret? :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke noe å satse på hvis du bare holder han på gress. Dessuten er det ingen med respekt for seg selv som godtar å være "løsning nr. 2" for en som ikke finner noen andre. 

Anonymkode: f3863...664

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Men , uendret? :)

Ja:) Du er uten han nå: sier han nei, er du uten han etterpå=samme situasjon som nå. Men hvis du spør kan han også si ja=ikke samme situasjon etterpå..haha. Du har ikke noe å tape på å spørre, men du kan ha noe å tape på å ikke spørre om han vil treffes pga den mulige ja-svar-delen :laugh:Lykke til, håper du sender en melding.

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet

Jeg tror også det er en sjans fremdeles siden han holder kontakt med deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...