AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #1 Skrevet 4. januar 2018 Så en film da jeg var liten men husker bare bruddstykker. Håper noen kan hjelpe meg😊 To unge jenter møtes i fengselet. Hun ene er lesbisk og fantaserer om sporty spice (tror jeg) Når de slipper ut av fengsel skaffer de penger ved å late som de har sex med menn men for så å rane disse mennene. Plutselig blir filmen veldig rar/skummel. Det er i en kjeller eller et sted under jorden, der blir mange barn holdt fanget av en slags heks. Disse to jentene blir fanget der. På slutten dør hun ene jenten mens hun dreper heksen for at hun andre jenten skal overleve . Dette ble veldig oppstykket og uklart men husker filmen var veldig bra og lurer på hva den heter. Noen som vet? Anonymkode: 888b9...088
Morten1 Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 http://www.imdb.com/title/tt1029234/?ref_=ttls_li_tt ?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 Det var en del likheter men det er dessverre ikke den. Tror den må være eldre også, jeg bodde fortsatt hjemme da jeg så den så det kan være alt før 2007. Anonymkode: 888b9...088
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Er ganske sikker på den var amerikansk. Anonymkode: 888b9...088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå