Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Vi ble henvist i desember av gynekolog til prøverør pga. Mannens dårlige svømmere. Noen som vet om man får vite snart når man får komme til? Eller må man vente mange mange måneder før man hører noe? Ser at ventetidene på Haukeland er ca 6 +3 mnd. Betyr det at vi får time om ca. 6 mnd, og prøverørsbehandling starter om ca. 9? Sitter stor pris på svar!

Anonymkode: 2c5de...9c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det stemmer. Det som står på helsenorge pleier å stemme. 

Anonymkode: 823e6...9de

AnonymBruker
Skrevet

Dette er urimelig lenge!Jeg hadde gått privat.

Anonymkode: 9e3d3...ff7

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke svaret på spørsmålet, men hvis det tar 6-9 mnd syns jeg du skal nyte våren (den er så fin i Bergen), drikke vin og spise alle typer oster og nyte livet, dere blir tidsnok foreldre 😘 

Anonymkode: 2ef31...0c1

AnonymBruker
Skrevet

Ts  Her. Jeg oppsøkte hjelp i juni 2017, og starter prøverør til høst 2018 om ikke det er flere tester som gjør at ting blir utsatt. Dette er da etter å ha prøvd å bli gravide siden desember 2015. Dette har tatt veldig mye lengre tid enn jeg så for meg. Har desverre ikke mulighet til å gå privat. Jeg er bare 25 år, så vi har jo tiden med oss i det minste. Takk for gode ord! Skal prøve å kose oss selv om ting går i mot oss nå. Noen av dere som har prøvd ICSI? 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts  Her. Jeg oppsøkte hjelp i juni 2017, og starter prøverør til høst 2018 om ikke det er flere tester som gjør at ting blir utsatt. Dette er da etter å ha prøvd å bli gravide siden desember 2015. Dette har tatt veldig mye lengre tid enn jeg så for meg. Har desverre ikke mulighet til å gå privat. Jeg er bare 25 år, så vi har jo tiden med oss i det minste. Takk for gode ord! Skal prøve å kose oss selv om ting går i mot oss nå. Noen av dere som har prøvd ICSI? 

Vet du hva som gjør at dere ikke har blitt gravide? Du er kjempeung, og (du hater sikkert å høre dette) men når du blir gravid kommer du til å være glad for alt du har gjort før du fikk barn :)

Hilsen 29 år gammel bergenser som er gravid og veldig glad for alle opplevelser jeg har i bagasjen før jeg fikk barn :)

Anonymkode: 2ef31...0c1

AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Sædprøven til mannen viste svært redusert kvalitet. De fant ingen friske, men noen som beveget seg litt. Så det er usikkert om han kan få biologiske barn. Dette gjør nok at jeg (vi) har det litt travelt med å få vite om vi kan få biologiske barn sammen. Veldig tung beskjed å få, for så at vi må vente i opptil et år før de sjekker det videre. Føler oss veldig på pinebenken. Alt ordner seg jo på en eller annen måte, men ønsker å vite om han kan få biologiske barn eller om vi må ha donor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...