CheapChampagne Skrevet 4. februar 2005 #4 Skrevet 4. februar 2005 Så bra musikk!! Vet du om det er noen plass jeg kan laste ned flere sanger? Har de hjemmeside? *vil høre mer*
søndagsengel? Skrevet 4. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 4. februar 2005 Flytter den opp igjen jeg... :oops:
Samantha Skrevet 5. februar 2005 #9 Skrevet 5. februar 2005 Har stemt :-) 3.plass no, får håpe den når opp då!
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2005 #11 Skrevet 5. februar 2005 Synes sangen var bra...men er det han alene som står bak? Unnskyld ble nesten litt nysgjerig på broren din...Driver han kun med musikk, bor han i Norge?
CheapChampagne Skrevet 5. februar 2005 #13 Skrevet 5. februar 2005 Tusen takk!! Til Marii, som lurte på om det var mer å høre fra dem: de har masse mer musikk, men den er ikke å finne på nettet. Kommer snart i butikken, så vidt jeg har forstått :-) :-) Gleder meg! Vet du sånn cirka når den kommer? Og vet du om de har en hjemmeside, så kan jeg holde meg oppdatert selv? (prøvde å søke litt, men fant ingenting) Det er definitivt et band jeg har lyst til å høre mer av :D
søndagsengel? Skrevet 5. februar 2005 Forfatter #15 Skrevet 5. februar 2005 Gleder meg! Vet du sånn cirka når den kommer? Og vet du om de har en hjemmeside, så kan jeg holde meg oppdatert selv? (prøvde å søke litt, men fant ingenting) Det er definitivt et band jeg har lyst til å høre mer av :D De har ingen hjemmeside, dessverre! Og vet ikke noe om cd'n heller. Mulig den bare skal gis ut i USA i første omgang, men den kan jo sikkert bestilles... Kan si fra når jeg hører noe mer jeg :-)
søndagsengel? Skrevet 6. februar 2005 Forfatter #18 Skrevet 6. februar 2005 Tusen takk! Hittil er det BNC som har økt mest i prosent! Men de er fremdeles på 3. plass! Håper de får enda fler poeng!!! :-) :-)
Gjest gjest1 Skrevet 6. februar 2005 #20 Skrevet 6. februar 2005 Har stmet! Den var knallbra! (vil ha album, jeg vil, jeg vil!!!!!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå