Gå til innhold

Når hun er eldst..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt sex med en fyr 4-5 ganger. Det virker som han liker meg godt, og han tar mye kontakt mellom treffene, men pga aldersforskjellen blir jeg så usikker på om det bare er sex han er ute etter.

Han er 29, jeg er 36.. og jeg har et barn fra før, mens han er barnløs. Er jeg naiv som tror at en såpass mye yngre fyr kan være interessert i meg?

Vet ikke om jeg tør å spørre direkte heller, siden vi har hatt sex fra nærmest første stund.

Anonymkode: e2a7e...300

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er sammen med en som er yngre enn meg og det går helt fint. Det forskjellige er nok mer at du har et barn fra før, samt at har man sex fra første stund så har man lagt listen noen ganger for å si det sånn. 

Kommunikasjon er for øvrig det som gjør at et forhold går så du burde jo snakke og få vite fra ham hvor ståa er. 

Anonymkode: c0f62...748

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gift og har barn med en mann som er syv år yngre enn meg. Det går helt fint.

Men du, du må prate med han. Du er gammel nok til å skjønne at kommunikasjon er nøkkelen her.

Anonymkode: 40bd6...6fc

AnonymBruker
Skrevet

Ok takk. 

Jeg er nok litt redd for å bli automatisk degradert til "ikke-kjæreste-materiale" bare pga aldersforskjellen. Det begynte med en ons så det skal vel litt til for at det skal bli noe seriøst uansett. But I wish..

Anonymkode: e2a7e...300

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...