AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Fra siden jeg fullførte bachelorgraden i 2014, har jeg fokusert / fokuserer jeg på relevant jobberfaring. Jeg har bachelor i markedsføring og ledelse og må ærlig innrømme at etter noen år føler jeg meg ikke så innmarrig glup og den følelsen av å pugge (sørge for å forstå pensum) til ulike tidsfrister er noe jeg savner litt, og noe som gjør at hjernen alltid holdes i aktivitet. Jeg savner å drive litt med regnskap og jeg vil helst bruke tiden til overs på hjernetrim eller etter eller annet .... Du med endt utdannelse, hva gjør du for å holde kontinuerlig "hjerneaktivitet?" Anonymkode: 336d4...d33 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 Jeg har begynt å studere igjen ved siden av full jobb. Velger fag uten obligatorisk oppmøte og som krever litt av hodet (tok bl.a. et matematikkemne og et beslektet emne i høst, pluss et lesefag). Ellers har jeg begynt å trene hardt og ofte, det virker også litt utmattende på hodet. Anonymkode: bdc46...a92
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 Kryssord, sudoku, koding på pc (ikke noe avansert men nok til at jeg står fast rett som det er), enkeltemner på universitetet, kurs/andre områder som man kan ha nytte av i jobben. Håndarbeid, lære seg å lage noe nytt. Anonymkode: 3c354...df3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Trikset er å variere og ikke alltid det samme. Varierer mellom oppdatere meg på fag, trene, lese kart/orientering, lese forskjellige bøker, sudoku, strategispill osv. Anonymkode: b95b9...116
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 Lese bøker. Samme hva det er. Historie, krim osv. Hjernen jobber da og nervebanen mellom de viktige banene vedlikeholdes. Ser man på tv. Bare fordummer det Anonymkode: a53ec...3df
Uni Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 Programmere, utfordrende pc-spill, drive egen nettbutikk, hjelpe familie med bedrift, salg og markedsføring, lære nye håndverksaktiviteter (snekring, arduino, resin- og silikonstøping, miniatyrmaling, figurmodellering etc), lære nye fagfelter, hva som helst som gir en interessant utfordring med noe jeg ikke helt har gjort før.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #7 Skrevet 4. januar 2018 Bruker å løse matteoppgaver, eller liknende, da jeg synes det er gøy. Men jeg må utfordre meg med nytt stoff. Det å holde på med gammelt stoff har ikke mye nytte for seg, mener jeg. Det er bare så mye en kan pugge på noe, før det enten sitter i fingrene, eller en kjapp oppfrisking bringer det tilbake. Samme med programmering for min. Hender ofte at jeg kommer på noe kult, og setter meg ned for å designe / kode løsningen. Om jeg får bruk for det, er ikke så nøye, er mest framgangsmåten som er nyttig, da det er noe en uansett bruker i arbeidslivet. Anonymkode: d3a44...d66
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #8 Skrevet 4. januar 2018 Leser fagtidsskrifter, løser kryssord, sudoku og spiller strategispill. Leser bøker generelt. Diskuterer på nett for å trene argumentasjon. Anonymkode: 8def4...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå