AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Betaler man ikke noe ekstra kostnader så lenge man holder seg under 350? Bortsett fra frakt som blir gratis om man kjøper for over 200. Og blir det levert til post i butikk? Det Ser man skal oppgi adressen som, men det blir jo ikke plass i postkassen? Noe annet jeg må tenke på? Anonymkode: f487f...136
Fju Skrevet 4. januar 2018 #2 Skrevet 4. januar 2018 Nei, du skal vel ikke betale noen ekstra kostnader hvis du holder deg under 350,-. Nå er det lenge siden jeg har bestilt fra Feelunique, men de pleide å refundere eventuelle tollavgifter hvis man sendte dem dokumentasjon. Det gjør de kanskje ennå? Angående adresse så oppgir du alltid hjemmeadresse. Hvis pakken er for stor, sendes den til din nærmeste post i butikk og du får hentelapp tilsendt. Jeg var stort sett veldig fornøyd med Feelunique, men ved noen anledninger var emballasjen forskjellig fra produkter kjøpt i butikk. Jeg fikk for eksempel en sjampoflaske hvor korken åpenbart ikke var original. Den var heller ikke tett, så sjampo hadde rent nedover sidene av flaska.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 1 minutt siden, Fju skrev: Nei, du skal vel ikke betale noen ekstra kostnader hvis du holder deg under 350,-. Nå er det lenge siden jeg har bestilt fra Feelunique, men de pleide å refundere eventuelle tollavgifter hvis man sendte dem dokumentasjon. Det gjør de kanskje ennå? Angående adresse så oppgir du alltid hjemmeadresse. Hvis pakken er for stor, sendes den til din nærmeste post i butikk og du får hentelapp tilsendt. Jeg var stort sett veldig fornøyd med Feelunique, men ved noen anledninger var emballasjen forskjellig fra produkter kjøpt i butikk. Jeg fikk for eksempel en sjampoflaske hvor korken åpenbart ikke var original. Den var heller ikke tett, så sjampo hadde rent nedover sidene av flaska. Mener du at du fikk en falsk sjampoo? Høres meget rart ut, siden Feelunique er autorisert forhandler av alle merkene de fører 😊 Anonymkode: 26945...6a1 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Om pakken havner hos Posten eller i postkassen avhenger av størrelsen på pakken. Om totalprisen er under 350,- betaler du ingenting ekstra. Om prisen er over det må du ut med ekstra - FeelUnique tilbakebetaler ikke lenger de utgiftene. De gangene noe har vært galt med varene mine (veldig sjeldent) har FU ordnet opp raskt. Anonymkode: 7a809...1e4 1
Fju Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener du at du fikk en falsk sjampoo? Høres meget rart ut, siden Feelunique er autorisert forhandler av alle merkene de fører 😊 Anonymkode: 26945...6a1 Det får jeg jo aldri vite, dum som jeg var gjorde jeg ikke noe med det de gangene jeg fikk produkter med "rare" emballasjer. Falsk var vel sjampoen neppe, men kanskje vannet ut? Det blir bare spekulasjoner, men korkene var flere ganger åpenbart ikke originale.
LilleMari Skrevet 15. januar 2018 #6 Skrevet 15. januar 2018 Eg har bestilt mange ganger og føle at produktene e gode, men eg lige vel kanskje aller best å kjøpe i salonger om prisen ikkje e altfor galen. Då vett du jo i alle fall at produktene e ekte og gode. Grenså e 350 kr ja, det går heilt fint å bestille ting for inntil det uten å få gebyrer. Men eg tror at 350 kr er inkludert frakten då. Kan jo ver at produktene ikkje e falske, men at de e ødelagt av for mye varme eller kulde siden dåkke meine de er autoriserte? Hvis produktene er skadet i frakten så får dåkke jo refundert det, det får i alle fall eg alltid sende bare mail. Men det er sjeldent det har skjedd.
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2018 #7 Skrevet 16. januar 2018 På 4.1.2018 den 19.31, Fju skrev: Det får jeg jo aldri vite, dum som jeg var gjorde jeg ikke noe med det de gangene jeg fikk produkter med "rare" emballasjer. Falsk var vel sjampoen neppe, men kanskje vannet ut? Det blir bare spekulasjoner, men korkene var flere ganger åpenbart ikke originale. Kan ikke tro den var falsk. Som nevnt er de autorisert forhandler for merkene de fører, så da går alt gjennom offisielle kanaler. Mulig du har fått ett nyere produkt? Mange merker skifter emballasje og formula med jevne mellomrom. Ser det ofte på kerastase sine produkter, hvor emballasjen skifter regelmessig. Ofte lenge før lokale frisører får inne tilsvarende. Feelunique har en enorm turnover på varer. På 15.1.2018 den 3.09, LilleMari skrev: Eg har bestilt mange ganger og føle at produktene e gode, men eg lige vel kanskje aller best å kjøpe i salonger om prisen ikkje e altfor galen. Då vett du jo i alle fall at produktene e ekte og gode. Grenså e 350 kr ja, det går heilt fint å bestille ting for inntil det uten å få gebyrer. Men eg tror at 350 kr er inkludert frakten då. Kan jo ver at produktene ikkje e falske, men at de e ødelagt av for mye varme eller kulde siden dåkke meine de er autoriserte? Hvis produktene er skadet i frakten så får dåkke jo refundert det, det får i alle fall eg alltid sende bare mail. Men det er sjeldent det har skjedd. Garantert ekte fra Feelunique også. Anonymkode: b3ec9...1ac 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå