Gå til innhold

Farmor på sykehus!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 15 år og VELDIG følsom!

Farmor har kommet på sykehus, klarer ikke å såve fordi jeg bare må gråte! Vi vet enda ikke om det er noe alvorlig eller ikke!

noen som vet hvordan man stopper gråten??

Anonymkode: cc545...591

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare gråt, du. Ikke steng det inne i deg. Du kommer etterhvert til å sovne fordi man blir litt utmattet av å gråte. I morgen kan du si ifra til læreren din og vennene dine, slik at de vet hvorfor du er stille og kanskje begynner å gråte.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

For en trist og vanskelig situasjon, skjønner veldig godt at du er lei deg. Sender deg en varm klem. Enig i at du bare skal gråte. Kanskje prøve å skrive litt i en dagbok eller kladdebok? Det kan være godt å få skrevet ned tankene sine, noen ganger slutter de da å surre rundt i hodet. Ikke tenk på grammatikk og slikt, bare skriv akkurat det du føler, du kan godt bare skrive stikkord om du vil. Eller kanskje du heller føler for å tegne? Håper det går bra med farmoren din, og at du får sove etterhvert. Klem <3 

Anonymkode: 37fe0...a2e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Hun betyr veldig mye for meg<33

Anonymkode: cc545...591

AnonymBruker
Skrevet

Støtter de andre svarene du har fått. Jeg har selv god erfaring med å bare la tårene komme, kjenne skikkelig på det som er vondt, ikke hold igjen. Skrive ned kan også hjelpe. Det som også har hjulpet meg er å ha noen å prate med når jeg har det som værst. Når jeg  da får pratet og gråtet skikkelig ut, så kjennes det bedre etterpå. Du kan sikkert ta kontakt med helsesøster på skolen hvis du ikke har noen rundt deg du kan prate og gråte med. Føler med deg TS.

Anonymkode: 4bc00...0f0

Skrevet

Nå er jeg kanskje litt sent ute, men jeg håper det går bra både med deg og farmoren din, TS :troest: Som de andre sier her er det aller lurest å bare slippe det ut. Du kan jo også prøve å distrahere deg selv litt dersom det blir like skummelt og ubehagelig i kveld, kanskje en god lydbok eller litt musikk på øret kan få deg til å slappe litt av? Håper du får sove godt i natt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...