AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Hei Fikk nylig spørsmål av sjefen om jeg kunne jobbe 1.nyttårsdag. Jeg hadde vært bortreist i romjulen og kom hjem formiddagen 1.nyttårsdag, og den 2.Januar dro jeg videre på hyttetur med noen venner. Jeg forklarte derfor til sjefen at jeg ikke kom til å være hjemme før den 7, bare for å varsle fra om at jeg ikke hadde mulighet til å jobbe noen andre dager denne uken . Gjennom felles bekjente hadde sjefen fått vite at jeg var kommet hjem den 1.nyttårsdag, og er nå livredd for at han skal tro jeg har løyet om når jeg skulle komme hjem, kun for å unngå og jobbe. Hva gjør jeg i en slik situasjon? Er redd han ikke vil tro meg dersom jeg forklarer videre. Anonymkode: c46b8...14a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 Du dro tidligere hjem? Du ble syk? Han har vel ikke noe med når du drar hjem.. om du tar en spansk en istedenfor å si at du ikke vil jobbe så er jo det helt greit. Slapp helt av.. hadde ikke tenkt på det engang. Anonymkode: 2eb84...cc0 4
ÒranAbhainn Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 Null stress, du var jo kun hjemmom for å pakke om, right? Tviler på at arbeidsgiver legger seg i det. Dessuten kan ikke arbeidsgiver kreve at du tar vakten med mindre du er satt opp på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå