AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Ja, hva pleier det? Og om de oppdager tannsten, kan jeg komme tilbake for ny time annen dag? Ser jo st noen klinikker har billigere helsesjekk, mens andre har billigere tannsten-rens. Ønsker å gå dit det er billigst (så lenge de er bra). Anonymkode: 530b4...1b6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 Hunden min er hos vet. hver mnd. Ved vaksine får de helsesjekk samtidig. De lytter på hjerte og lunger, sjekker munnen, øyne og ører. Kjenner på magen og om hunden har sår eller kuler i huden. Anonymkode: e56e1...655
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 Sist jeg var på årlig kontroll (i forbindelse med vaksine) lyttet de på hjerte og lunger, sjekket tenner og så generelt over hunden. Veldig kjapt og greit, men så har hunden min hatt andre problemer som gjør at den fra før av er grundig undersøkt Anonymkode: 45bf5...4f2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hva pleier det? Og om de oppdager tannsten, kan jeg komme tilbake for ny time annen dag? Ser jo st noen klinikker har billigere helsesjekk, mens andre har billigere tannsten-rens. Ønsker å gå dit det er billigst (så lenge de er bra). Anonymkode: 530b4...1b6 Årlig helsesjekk av hva, for hvem og hos hvilket yrke? Anonymkode: 98e78...96c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå