ajarRun Skrevet 4. januar 2018 #21 Skrevet 4. januar 2018 Hvis min arbeidsgiver ba meg jobbe uten lønn ville jeg bedd om å få betalt uten å jobbe. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #22 Skrevet 4. januar 2018 Hatt det sånn en gang på en av mine tidligere jobber. Vi var flere som jobbet der, og likte dette ikke i det hele tatt Tok det opp med hovedkontoret og sa det klart og tydelig at: Jobber vi ekstra, skal vi få betalt for det, om de ikke vil betale for det, så får sjefen mer enn gjerne komme selv, innen åpning og etter stengning og ta deg av dette. Det viste seg at sjefen ikke hadde tatt dette opp med HK og ville holde nede arbeidskostnadene får å få sin egen bonus.. fyfy Anonymkode: 649ec...f8f
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #23 Skrevet 4. januar 2018 Du kontakter arbeidstilsynet. Det er ikke lov. At du i det hele tatt har godtatt å jobbe gratis kan jeg ikke forstå. Anonymkode: efbf6...876
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #24 Skrevet 4. januar 2018 Snakk med sjefen din, be om å få etterbetalt de minuttene du ikke har fått betalt for. Ta opp at du krever å få betalt for alle minutter du arbeider i fremtidige vakter. Anonymkode: 32457...395
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå