AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Du har vært forelsket/betatt i lang tid, men av diverse årsaker kan du ikke bare hoppe ut i et forhold med person. Så blir du revet mellom håp og bare gi slipp, men blir stående på stedet hvil. Jeg valgte å godta at følelsene mine er der. Jeg går ikke og gråter. Men jeg tenker fremdeles på hvordan vi kunne hatt det og hva som var galt og riktig. Han er den ingen når opp til, enda. Jeg håper jomå få møte en det faktisk passer med i fremtiden. Jeg aaaner ikke hva han føler meg for meg. Om det er likt, eller om menn rett og slett bare glemmer veldig fort og finner nye jenter å bli betatt av. Men hva er det når du har levd lenge nok med disse følelsene? At de bare er latente? Hva om vi treffes senere? Kan plutselig følelser blusse opp igjen da? Anonymkode: a8620...901
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 Jeg vet ikke hvor "han er den ingen når opp til" kom fra. Tror autocorrect jobbet litt selv her. Anonymkode: a8620...901
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå