Gå til innhold

11 dager forsinket mens. Alle symptomer mens negativ test

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sluttet på p-piller i august og har aktivt prøvd men ingen spire så langt. Hadde eggløsning 3 des og hadde sex både før og etter i flere dager. Har hatt noe ustabil mens men aldri så ustabil at det har gått 11 dager over.. I følge kalender app skal jeg ha fått mensen 23 Desember, men har enda ikke fått tante rød.. Har ikke tatt test før i kveld da den til slutt viste negativt. Det som er rart er at den viste en veldig svak strek i første omgang før den forsvant igjen.... Har hatt alt av symptomer på å få mens, da jeg har kjent på murringer og kvalme samt øm i kroppen generelt, men når det gikk over tiden begynte jeg å tro at jeg kanskje var gravid.. Er så lei meg for at det viste negativt da jeg var 90% sikker nå.. Kan jeg være gravid allikevel? Og når ta en ny test om mensen ikke kommer.. 

20180103_180411.jpg

Anonymkode: abbe8...d8a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

...

AnonymBruker
Skrevet

Kjemisk?

Anonymkode: d530a...dbe

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjemisk?

Anonymkode: d530a...dbe

Kjemisk? Hva mener du.. 

Gjest Klokkeblomst90
Skrevet

Jeg tror mensen har blitt forskjøvet slik at eggløsningen skjer i neste omgang. 

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke gravid før du produserer hcg. Symptomene dine er ikke på graviditet. Antageligvis så er eggløsningen din forskjøvet. 

Anonymkode: 705bc...a85

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke gravid før du produserer hcg. Symptomene dine er ikke på graviditet. Antageligvis så er eggløsningen din forskjøvet. 

Anonymkode: 705bc...a85

Jeg var så sikker på at jeg var gravid.. Jeg vet at jeg ikke er gravid før jeg produserer hcg da jeg trodde jeg hadde produsert fordi jeg var faktisk 11 dager over å jeg hadde alt av typiske symptomer. Jeg har aldri opplevd noen gang at eggløsningen har blitt forskjøvet så dette var helt nytt for meg. Vet du hva som kan være grunnen til dette? 

AnonymBruker
Skrevet

Så dvs at jeg har eggløsning nå.. Har mye utflod og tempen er høyere de siste to dagene. Har i tillegg litt kramper i mage og litt stikk nedentil. Skulle jo egentlig ha mensen den 23.. 

AnonymBruker
Skrevet

Slike tester er blitt bedre med årene, men er de 100% sikker 🤔 Du kan jo alltids gå å ta en blodprøve for å være helt sikker :) har desverre ikke så mye mer å komme med, men lykke til :) 

Anonymkode: 19243...52b

AnonymBruker
Skrevet

Er så kjipt når man tror man er gravid men ikke allikevel.... 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Slike tester er blitt bedre med årene, men er de 100% sikker 🤔 Du kan jo alltids gå å ta en blodprøve for å være helt sikker :) har desverre ikke så mye mer å komme med, men lykke til :) 

Anonymkode: 19243...52b

Ja, jeg tenker det samme. Har lest mye om at noen kvinner produserer lite hcg så jeg trøster meg med det.. Er ganske sikker på at jeg ikke er gravid da jeg tror på testen, men 11 dager over og alt av symptomer som er soleklare... 

Mulig jeg har innbilt meg noe, men jeg kan ikke si at jeg trodde at jeg var gravid før det hadde gått 10 dager over tiden. Så det er ikke psykisk heller. 

Det er rett og slett kroppen min som har fått meg til å undre, og aldri har jeg opplevd at mensen har vært forskjøvet.

AnonymBruker
Skrevet

Ts her igjen. Hvis mensen ikke kommer innen 5 dager vurderer jeg å teste igjen. Tenker at testen vil være 100% da🙄

AnonymBruker
Skrevet

Skal sies at jeg har jobbet i hele julen, så tenker at stress kan være en årsak..  Men 11 dager over er uansett mye! 

Skrevet

Mens kan påvirkes av psyken. De årene jeg aktivt prøvde å bli gravid, fikk jeg aldri mensen før etter at jeg hadde tatt graviditetstest, uansett hvor mange dager jeg ventet. Etter negativ test, så kom mensen dagen etter ...

AnonymBruker
Skrevet
På 4.1.2018 den 10.22, Hulderen skrev:

Mens kan påvirkes av psyken. De årene jeg aktivt prøvde å bli gravid, fikk jeg aldri mensen før etter at jeg hadde tatt graviditetstest, uansett hvor mange dager jeg ventet. Etter negativ test, så kom mensen dagen etter ...

Rart at det er slik... Jeg får prøve å glemme at jeg ønsker å bli gravid.. Synes det har vært en lang periode jeg.. Å Gud hvor mye penger jeg har brukt på tester. Noen tips om hvor jeg får kjøpt billige eggløsningstester og graviditetstester?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart at det er slik... Jeg får prøve å glemme at jeg ønsker å bli gravid.. Synes det har vært en lang periode jeg.. Å Gud hvor mye penger jeg har brukt på tester. Noen tips om hvor jeg får kjøpt billige eggløsningstester og graviditetstester?

Her:

https://www.billige-tester.no/mobile_products.php?cPath=10045

• 1 år senere...
Skrevet

Hei TS! Opplever akkurat det samme som deg, så lurer på hvordan det går med deg nå?

Anonymkode: 60e08...b79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...