Gå til innhold

Hvor mye penger må man handle for i COOP-butikker, for å få slike kuponghefter (kuponger med rabatter og av og til gratis-vare-kupong) i posten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor mye penger må man handle for i COOP-butikker, for å få slike kuponghefter (kuponger med rabatter og av og til gratis-vare-kupong)  i posten?

Anonymkode: d0193...6b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du nytt Coop-medlem kan det ta noe tid før vi kan sende deg skreddersydde tilbud. Bruker du medlemskortet hver gang du handler vil du etter hvert få kuponger i posten, forutsatt at du ikke har reservert deg mot dette. Er du usikker kan du sjekke på Min side under «Min profil». Under samtykker er det viktig at du har krysset av for «Ja takk, jeg ønsker tilbud tilpasset meg og jeg samtykker derfor til analyse av kjøpsdata»

Står på nettsiden deres :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke sum, men vi har coop kort, og handler 90% på kiwi og rema, bruker coop om vi en sjelden gang fyller bensin på circle K, og handler på coop kanskje en gang hver 14. Dag når vi hamstrer endel ting på en stor Coop Mega, eller besøker Coop obs. 

Vi får kuponger. 

Anonymkode: aa9fc...bf2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, SnuskeLuska skrev:

Du må bli coop-medlem for å få det. https://coop.no/medlem/

Takk. Jeg har vært medlem i mange år.

Skrevet

Evt last ned Coop medlem appen, og logg inn der :) Da får du alle kupongene i mobilen, og varsel når du får nye :)

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, heiheilillemei skrev:

Er du nytt Coop-medlem kan det ta noe tid før vi kan sende deg skreddersydde tilbud. Bruker du medlemskortet hver gang du handler vil du etter hvert få kuponger i posten, forutsatt at du ikke har reservert deg mot dette. Er du usikker kan du sjekke på Min side under «Min profil». Under samtykker er det viktig at du har krysset av for «Ja takk, jeg ønsker tilbud tilpasset meg og jeg samtykker derfor til analyse av kjøpsdata»

Takk :) Har du link til der dette står?

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, heiheilillemei skrev:

Jeg fant det :)https://coop.no/medlem/medlemsfordeler/verdikuponger

• Liker 1
Skrevet

Hvis du har vært medlem i mange år anbefaler jeg det samme som titania over! Last ned appen! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke sum, men vi har coop kort, og handler 90% på kiwi og rema, bruker coop om vi en sjelden gang fyller bensin på circle K, og handler på coop kanskje en gang hver 14. Dag når vi hamstrer endel ting på en stor Coop Mega, eller besøker Coop obs. 

Vi får kuponger. 

Anonymkode: aa9fc...bf2

Takk for svar. Det er rart at det ikke står informasjon på nettsiden om hvor mye penger man må legge igjen i COOP sine butikker for å få tilsendt slike kuponghefter. Jeg fikk slike hefter tidligere, men ikke nå lengre.

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Titania skrev:

Evt last ned Coop medlem appen, og logg inn der :) Da får du alle kupongene i mobilen, og varsel når du får nye :)

4 minutter siden, heiheilillemei skrev:

Hvis du har vært medlem i mange år anbefaler jeg det samme som titania over! Last ned appen! :)

Takk for godt råd begge to :)

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Det er rart at det ikke står informasjon på nettsiden om hvor mye penger man må legge igjen i COOP sine butikker for å få tilsendt slike kuponghefter. Jeg fikk slike hefter tidligere, men ikke nå lengre.

Det får ikke jeg heller, tror jeg, de kom sjeldnere og sjeldnere utover høsten. Regner med det er fordi jeg begynte å bruke appen i fjor, og det kommer mange flere der. Har gjerne dobbelt opp av flere kuponger, selv om jeg kjøper alle slags matvarer hos Coop.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hvordan man kan sjekke hvor mange penger man har spart opp i 2017? SJekket siden og der stod det 300.09 men jeg antar at 300 kr er de som jeg allerede har betalt for kort, og .09 det jeg har spart hittil i år?

Anonymkode: 97372...eeb

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet hvordan man kan sjekke hvor mange penger man har spart opp i 2017? SJekket siden og der stod det 300.09 men jeg antar at 300 kr er de som jeg allerede har betalt for kort, og .09 det jeg har spart hittil i år?

Det får du kjempegod oversikt over på appen.

Anonymkode: c491f...db9

AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slik ser det ut i appen. Kjekt å ha oversikten.

IMG_2266.PNG

AnonymBruker
Skrevet

handler neste ikke der, men registrerer coop kortet de gangene jeg kjøper noe enten på extra eller coop og da kommer disse kupongene i posten

Anonymkode: be9cd...40b

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det får du kjempegod oversikt over på appen.

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik ser det ut i appen. Kjekt å ha oversikten.

IMG_2266.PNG

Har nå oppdatert appen. Er det Fordelsregnskap man skal trykke seg inn på? Her får jeg opp meldingen "Det finnes ingen detaljer fordette medlemskapet" :sjokkbla:

AnonymBruker
Skrevet

Off-topic, men stemmer det at man må oppgi personnummer når man skal bli medlem?

Anonymkode: 02c32...b7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...