AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Ikke tinder og sukker. Hva anbefales for en søt, travel, 31 år ung(🤪)alenemor? Anonymkode: 85939...82e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 Okcupid, Happn? Prøvd de? Anonymkode: 629b1...85c
Kreator Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 De største i Norge er sannsynligvis Sukker og Tinder, og mest sannsynlig Happn et godt stykke bak. Hvis utfordringen din er at du er så søt at du får for mye action fra de største appene, så kanskje noe ala Bumble bør prøves, selv om den er liten foreløpig i Norge. Med Bumble så melder menn sin interesse, men damene må initiere. Er jo en grei måte å begrense mengden henvendelser på hvis du sliter med massiv skjønnhet, men fordrer at du gjør noe selv for å komme i gang når du ser en med potensiale. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 😂 ok takk! Helt normal skjønnhet 😉men ja, får mye henvendelser og mye useriøst. Som gjør at jeg ikke gidder å møtes osv. Hva med møteplassen, match og disse? Noen som er der, eller er det avleggs og patetisk? Anonymkode: 85939...82e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #5 Skrevet 3. januar 2018 Du har jo også Møteplassen og da er på den i tillegg til tinder og sukker. Match kan kanskje vere verdt det om du betaler (gratis funksjonen deres er ikke noe å skryte av). Elitesingles... føler det ble veldig "posh".. men kan jo alltids testes ut (prøvde ikke noe mer enn å registrere meg 😅). Anonymkode: c3825...92d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 Kvinneguiden. Mange som har truffet sin sjelevenn her inne Anonymkode: 4214f...c05
Jentadi Skrevet 3. januar 2018 #7 Skrevet 3. januar 2018 Jeg fant kjæresten på Match. Jeg er noen år eldre enn deg, vet ikke hvordan utvalget er i din aldersgruppe. 1
Kreator Skrevet 3. januar 2018 #8 Skrevet 3. januar 2018 Anbefaler å sjekke brukervilkårene nøye på en del av de andre forslagene her. Mange av de har brukervilkår som bunner ut i at det er mer eller mindre gratis for damer, mens menn må punge ut. Det kan hjelpe i forhold til at det relativt sett er noe færre menn der. Men samtidig så er faren at de mennene som er der er vant til å betale. Jo mer "posh" disse tingene ser ut, jo større er sannsynligheten for at mennene forventer både høyere interesse fra yngre damer, og i verste fall at transaksjonen kan fortsettes etter man møtes. Dette gjelder ikke alle de "gamle" alternativene selvfølgelig, men i hvertfall noen av de. I tillegg så er jo mange av disse gamle stedene stein dyre. Å betale mange hundre kroner per måned for forholdsvis enkle tjenester er nok allerede relativt gammeldags. Gudskjelov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå