AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Del Skrevet 3. januar 2018 Hei! Er det noen her som vil dere sin erfaring? Jeg vet jeg ikke ser så godt som før i tiden, og migrenen blir ikke bedre med årene for å si det slik. Kan briller hjelpe? Noen som har erfaring med det? Anonymkode: 72482...238 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Del Skrevet 3. januar 2018 Absolutt! Fikk en helt ny hverdag etter jeg begynte med briller og linser. Migrene flere ganger ukentlig har jeg ikke hatt på mange år, kun hodepine ved fyllesyke og stress nå! Anonymkode: 628f5...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #3 Del Skrevet 3. januar 2018 Det ga seg "på dagen" når jeg startet med briller. Anonymkode: 628f5...612 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #4 Del Skrevet 3. januar 2018 Har ikke hatt noe effekt av brillebruk, eller å bytte til nye briller. Sjekker synet jevnlig og bruker brillene som jeg skal. Anonymkode: 29d14...64d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiramy Skrevet 3. januar 2018 #5 Del Skrevet 3. januar 2018 Etter jeg begynte med briller for ett år siden har antall migreneanfall ihvertfall blitt halvert. Har nesten ikke hatt vanlig hodepine heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå