AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Det gjør jeg. Enkelt og greit fordi ingen av de få som jeg har vært forelsket i var noe særlig aktuelle for meg. Skulle veldig gjerne innrømmet mine følelser. Men jeg føler at det er noe ondt i alle menn, og at det er nettopp dette som får frem denne følelsen i oss. Anonymkode: 1789f...2f3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gjør jeg. Enkelt og greit fordi ingen av de få som jeg har vært forelsket i var noe særlig aktuelle for meg. Skulle veldig gjerne innrømmet mine følelser. Men jeg føler at det er noe ondt i alle menn, og at det er nettopp dette som får frem denne følelsen i oss. Anonymkode: 1789f...2f3 Jepp... har hatt den samme følelsen Anonymkode: 4983d...0ec
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp... har hatt den samme følelsen Anonymkode: 4983d...0ec Hvorfor har du den da? Anonymkode: 1789f...2f3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor har du den da? Anonymkode: 1789f...2f3 Fordi man hele tiden får høre at menn er slik og slik, de er fra en annen planet, de har ikke følelser, de er alle bare opptatt av bare sex, tenker aldri på dypere ting osv Man blir ubevisst påvirket av massen... Jeg Personlig er ikke av denne oppfatning, de bare maskerer følelsene mer enn oss pga sosiale normer og har blitt lært opp til å ha en litt annen væremåte. Hvordan hadde alle de fine sangene/bøkene/filmene hadde blitt laget av Menn, om de ikke var like følsomme? De uttrykker sine følelser bare litt annerledes noen ganger Anonymkode: 4983d...0ec
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #5 Skrevet 3. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi man hele tiden får høre at menn er slik og slik, de er fra en annen planet, de har ikke følelser, de er alle bare opptatt av bare sex, tenker aldri på dypere ting osv Man blir ubevisst påvirket av massen... Jeg Personlig er ikke av denne oppfatning, de bare maskerer følelsene mer enn oss pga sosiale normer og har blitt lært opp til å ha en litt annen væremåte. Hvordan hadde alle de fine sangene/bøkene/filmene hadde blitt laget av Menn, om de ikke var like følsomme? De uttrykker sine følelser bare litt annerledes noen ganger Anonymkode: 4983d...0ec Okei. men jeg har en stemme som sier "herregud, skjerp deg!!! Gå videre! Det går an! Følelsene går over! Han kommer til å såre deg likevel, gjør deg selv en tjenestemå gå". Hele tiden! jeg føler at forelskelse er synd... jeg skjønner ikke hvordan folk kan poste bilder av det lykkelige paret de er Anonymkode: 1789f...2f3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 Dette gjelder meg også. Får panikk så snart jeg merker at jeg har følelser for noen. Vet ikke hva jeg skal gjøre... Har jo lyst på familie i fremtiden. Anonymkode: d895a...fbf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå