AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Hvorfor har folk det? Har sett flere profiler med bilde av skuespillere. Har matchet med en og trykka på bildene hans, det ene er helt kliss likt en skuespiller. Bare at de andre bildene virker ekte. Skriver også med en som er sinnsykt kjekk på bildet, men han har bare det ene og det ser mer ut som en bjørn borg modell. Så tviler på at det virkelig han på bildet. Jeg er jo ikke så inne i modell verdenen at jeg har jo ikke peil på om det faktisk er virkelig eller et bilde de har finni på Google. Anonymkode: 98b26...910
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 La skepsisen vinne. Dersom du er usikker på at det faktisk er han det er bilde av ville jeg bare ha droppet han og gått videre. Anonymkode: 38dbc...c0a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 Er en av de stygge mennene på KG som lagde tråd om sitt "eksperiment" på Tinder ved å benytte bilde av en kjekk mann, for å skrive drittsekk ting til kvinner, fordi de aldri fikk match med eget bilde Er forsåvidt greit da, man kan jo bare unngå å sveipe på det. Jeg så "john carew" en gang der, og det er vel greit å ha som bilde om man føler man ligner og ikke tør å legge ut eget bilde med en gang, bedre enn de som bare har bilde av f eks noen håndjern og skriver at de er en kjekk mann som søker bdsm partner. Lurer på om de får noen matcher i det hele tatt når de ikke har noe som helst bilde som kan si noe om dem i det hele tatt. Anonymkode: 8b796...be5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå