Gå til innhold

He's not that into me

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, enda en tråd om dette tema. 😣

Jeg har innsett at sånn er det og jeg må slutte å tenke på han. For meg har hele den av og på "interessen" hans resultert mer i et hekt. http://tara.no/livsstil/hekta

Det rette er kanskje å slette og blokkere han fra snap og på den måten vise at det er OVER for min del. Men så får jeg en nesten panikkfølelse med å gjøre det. Jeg har lyst å vise meg verdig og sterk... Han vet jo at jeg liker han litt for godt, men ikke hvor mye tid og tanker dette har tatt.

Ene måten som sagt.. blokkere.. eller vente noen dager til for å "kvinne" meg opp. Om han med tid og stunder vil kontakte meg igjen.. ja, det vil han. Vil jeg komme løpende til han da? Nei.. kjenner at jeg ikke har lyst.. selv om jeg så klart også har lyst.

At jeg i det hele tatt skriver et innlegg om dette er ille.. men nå kjenner jeg meg lost inni meg.

Blokkere fort som F.. eller la han være på snap.. så kan jeg markere ved å si nei til han om han tar kontakt. Hva ville du gjort?

Om du har vært ute for samme.. og blokkert han.. kjentes det greitt.. eller kjente du panikk følelse og angret?

Anonymkode: d3d18...dfe

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tenker du at dere skal fortsette å være venner? Hvis ikke, kan du kanskje like godt blokkere han...

Det er vondt når den man ønsker ikke vil han en tilbake, veldig vondt. Og det vondeste er jo egentlig avvisningen i det. Når man søker bekreftelse.

Anonymkode: 06873...d36

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fra TS... vi har egentlig aldri vært venner heller, men flørt og sex. Ja, det er veldig, veldig vondt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fra TS... vi har egentlig aldri vært venner heller, men flørt og sex. Ja, det er veldig, veldig vondt. 

Da må du ta vare på deg selv, og fjerne han fra livet ditt. Det vil ellers bare gi deg sorg og vondt i lang tid. Riv plasteret av hardt og brutalt, så gjør det vondt en liten stund, til det begynner å bli bedre. Ganske snart vil det gjøre det.

Og et råd jeg har fått i liknende situasjon: Sinne er en bedre følelse enn tristhet. Prøv å være sint på han som har behandlet deg på den måten.

Klem!

Anonymkode: 06873...d36

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...