Gå til innhold

Hva synes dere gutter og menn om playere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tenker dere "off, for en taper" eller er det litt sånn " skulle ønske jeg også var en player" 

Tar dere et bevisst valg og velger å være gode medmennesker? 

De vet jo virkelig ikke hvor stor skade de påfører andre ved halve sannheter, ren løgn, tidstyveri, smiger, omsorg, tjenester for så å skryte av antall erobringer. Snakket med en ungvenninne som var fanget i flere år. Hun flyttet til og med etter denne mannen som bare brukte henne. Han hadde jo gitt henne så mange blandede signaler og oppsøkte henne til stadighet. Hun trodde jo at han egentlig ville ha henne og at det var håp.

Det sitter igjen jenter med ødelagt selvbilde og knuste hjerter. Kan lpve dere at aldri kommer helt over den vonde erfaringen og det preger resten av livet til den som blir lurt.

Er det virkelig tøft å være en player?

Anonymkode: ad43a...d97

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mange jenter er vel for naive og for liten selvtilitt til å forstå at sånne gutter er bare å kaste på søppelfyllingen. 

Anonymkode: 577b9...df1

• Liker 3
Skrevet

De er jo playere fordi de er attraktive på mange måter og dermed førstevalget til mange jenter. Så ja da jeg var ung så ønsket jeg å ha de egenskapene alle jentene likte. Og det er ingen sympati for de jentene som blir pålayet, for de velger det selv. Tenker heller at de er tapere de som er sistevalget(niceguys) som ender opp å gifte seg med disse jentene når de blir 30.

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Har viktigere ting å bry meg om.

AnonymBruker
Skrevet

Selv playere hater andre playere. Som gutt er det dølt når andre gutter knuller jenter.

Anonymkode: 5bf88...057

AnonymBruker
Skrevet

Skal innrømme at jeg som mann misliker dem, fordi de bidrar til å gjøre dating og relasjoner så kaldt og upersonlig i dagens samfunn. 

Anonymkode: 9565f...31e

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Playere over 30 er tapere. Har heldigvis ingen sånne i kameratgjengen :) 

Anonymkode: c17b6...f65

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser på de som overfladiske, mindre intelligente og lite følelsesbevisste mennesker. Dette er jo også en beskrivelse av unge menn generelt. Men disse er verre en de fleste.

Litt tilsvarende rosa barbie-jenter som som ikke har så mye i toppen, og ville passet godt inn i "Real Housewifes of.." om de var litt eldre.

Anonymkode: 5093c...6f3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

TS her. De er jo ofte ganske kjekke eller er de kanskje middels og trener/ passer veldig på utseende for å leve som playere? Litt sånn, "hva kom først sv høna og egget". Utseende og posisjon blir jo kanskje litt makt for enkelte, i alle fall for de som ikke har hatt det fra før, så da misbruker de det. Damer kan jo gjøre det samme hvis de ser etter en lommebok. Gå etter en med penger, vise interesse, si hun er forelsket, berøre han og smi inntil hun har huset og hagen hun har drømt om. Så lenge mannen er på ca samme alder, vil han jo ikke kunne mistenke at det er rent bedrageri. Synes det er feil å si at kvinner har seg selv å takke, for det er jo helt umulig å vite noen ganger. Og for de unge jentene er det umulig. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 3.1.2018 den 16.04, BethD skrev:

På 3.1.2018 den 15.55, AnonymBruker skrev:

Endret av æøå*
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
46 minutter siden, stf skrev:

Jeg ville ikke vært en player fordi jeg ikke kunnet gå inn med en så kynisk holdning og bevisst såret jenter. Jeg ville aldri gitt falske forhåpninger om at noe mer skulle skje, for bare å få sex og så stikke. Hvis begge bare ønsker sex sammen; fint. Hvis begge ønsker noe mer; fint. Hvis de ønsker forskjellige ting, er de ærlige om det og vurderer hva de gjør videre. Det er bare trist og veldig slemt gjort å lure noen.

Ofte så får jeg høre at det å være høflig og respektfull mot damene ikke er det som drar damer, men snarere drittsekkoppførsel. Jeg håper jo at det å være grei mot damene er det som lønner seg mest. Men å være snill, høflig og respektfull har aldri gagnet MEG noe særlig.

Men jeg kommer ikke til å forandre meg av den grunn.

Godhet/snillhet er en svært undervurdert egenskap. Fortsett og vær deg selv :) 

Anonymkode: d8d29...d77

• Liker 6
Gjest Axl Rose
Skrevet

Playere er ikke tapere. Jenter får begynne å passe på seg selv. Vær glad noen gidder å bruke energi på og se bra ut og ta vare på kroppen sin:kyss2:Dessuten trenger dere sex dere også? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Axl Rose skrev:

Playere er ikke tapere. Jenter får begynne å passe på seg selv. Vær glad noen gidder å bruke energi på og se bra ut og ta vare på kroppen sin:kyss2:Dessuten trenger dere sex dere også? 

De gjør jo det etter å ha blitt såra noen ganger. Da må man bare holde seg unna, for det er faktisk ganske mange som går veldig langt. En date er jo pr. definisjon det å finne ut om en skal bli et par. Hvis den tanken ikke enser en,så får en holde seg unna

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er ikke noen fan av playere siden de gjør kvinner veldig mye mer skeptisk mot oss som ikke er det.

Endret av LoneWolf
  • Liker 3
Skrevet

Kan ikke si jeg har så sterke følelser ovenfor det egentlig, men tenker vell kanskje jeg har mer til felles med andre ansvarlige menn som har orden på livet og noen andre i livet som er viktige for dem. Jo eldre jeg blir, jo mer stusser jeg også på at en del tør. For min del har jeg såpass klare mål og ønsker for livet at jeg synes tanken på å skulle få barn med en lettvint jente fra byen, eller risikere anmeldelser fra sjalu og forsmådde kvinner, for ikke å snakke om kjønnssykdommer, er såpass ille at jeg har vondt for å forstå at en del tør å sette så mye på spill for å få komme i noe nytt. Men alle er forskjellige :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir misunnelig. De drar tross alt masse damer og får fråtse så mye de vil i damekropper, noe som er min drøm. Men jeg får det ikke til og kommer nok aldri til å få det til, så jeg har begynt å tenke på å senke kravene til mine mål i livet.

Anonymkode: a7169...21c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville heller vært en player og dratt damer, enn en snill nice guy som ikke oppnår noe og får selvbildet og selvfølelsen ødelagt... 

Anonymkode: 91dfe...a2a

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville heller vært en player og dratt damer, enn en snill nice guy som ikke oppnår noe og får selvbildet og selvfølelsen ødelagt... 

:tommelsmil:

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Feil tankegang, mange ressursterke snille damer som verdsetter gode egenskaper høyt!

Anonymkode: f5e9b...e89

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...