Gå til innhold

Bekymret for han jeg dater.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså vi sendte han meld i går, så viste det seg at han var på fylla( siste ferie uka hans) vi snakket med videochat. Jeg var jo edru og han full.. så skrev vi litt meldinger frem og tilbake før han skrev

«jeg liker deg med kysse smily». Altså jeg tar det som en fyllemelding.. 

uansett har han ikke vært pålogget siden( 15 timer siden) og han bruker alltid å være mye pålogget. Jeg har prøvd å ringe( skulle spørre om noe annet), han tok ikke tlf( hverken messenger eller vanlig) 

fikk plutselig følelsen av at det har skjedd han noe. Prøvde å ringe en time ca senere, ikke noe svar. Sende han en meld og lurte på om han er ok fordi jeg blir bekymret. 

Jeg bruker aldri å få følelsen av at noe er galt, tenker sykehus osv. Klarer ikke roe meg. 

Forklaringen er sikkert at han bare sover. Men kl er 15.30 og om det var meg han unngikk hadde han vel vært aktiv på messenger for det..

Anonymkode: d2044...d5e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje har har mistet telefonen

Anonymkode: 8be92...ef3

Gjest Dævendøtte
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså vi sendte han meld i går, så viste det seg at han var på fylla( siste ferie uka hans) vi snakket med videochat. Jeg var jo edru og han full.. så skrev vi litt meldinger frem og tilbake før han skrev

uansett har han ikke vært pålogget siden( 15 timer siden) og han bruker alltid å være mye pålogget. Jeg har prøvd å ringe( skulle spørre om noe annet), han tok ikke tlf( hverken messenger eller vanlig) 

fikk plutselig følelsen av at det har skjedd han noe. Prøvde å ringe en time ca senere, ikke noe svar. Sende han en meld og lurte på om han er ok fordi jeg blir bekymret. 

Jeg bruker aldri å få følelsen av at noe er galt, tenker sykehus osv. Klarer ikke roe meg. 

Forklaringen er sikkert at han bare sover. Men kl er 15.30 og om det var meg han unngikk hadde han vel vært aktiv på messenger for det..

Forstår at du er bekymret ja. Er sikkert en logisk forklaring, men jeg også hadde vært litt redd... Er det noen han er på ferie sammen med som du kan sende en melding til? 

AnonymBruker
Skrevet

Han har sikkert bare sovet lenge og er dårlig.

Anonymkode: c692d...033

Skrevet

Stort sett har det jo ikke skjedd noe alvorlig når man bekymrer seg over noe(n). Som du sier, han kan sove. Klokka har en tendens til å bli mye på en fyll. Han kan ha mista mobilen. Det skjer jo lett etter et realt inntak. Tom for batteri/har ikke lader i nærheten. Lider kanskje av tidenes hangover. Vil tro det er veldig mye mer sannsynlige forklaringer enn andre skumle ting. Han kvikner nok til i løpet av ettermiddagen🙂

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje har har mistet telefonen

Anonymkode: 8be92...ef3

Ja har vært inne på tanken, men batteriet hans er ikke dødt i hvertfall. 

Akkurat nå, Dævendøtte skrev:

Forstår at du er bekymret ja. Er sikkert en logisk forklaring, men jeg også hadde vært litt redd... Er det noen han er på ferie sammen med som du kan sende en melding til? 

Ja, det er sikkert en veldig enkel forklaring. Jeg bruker alltid å være sånn som ikke blir super bekymret for slik. 

Nei, dessverre han er i hjemlandet sitt, men jeg kjenner ingen der som jeg kan sende meld til.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han har sikkert bare sovet lenge og er dårlig.

Anonymkode: c692d...033

Det er dette jeg håper på. Må nesten være det fordi hadde han unngått meg hadde han vel fortsatt snakka med kompiser på messenger og sjekka face. Eneste gangene jeg vet han ikke sjekker face ofte er når han er på jobb.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Burde jeg prøvd å ringe han senere?

Vil ikke virke som den crazy psyko dama heller da.. 

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville nok prøvd å ringe igjen. Hvilket land er han i?

Anonymkode: d4fd8...069

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke det hjelper å ringe han mer egentlig, om han hører telefonen hadde han jo sett på den fra før av, og om han hadde sett på den hadde han svart deg.

Mest sannsynlig har det ikke skjedd noe, kanskje mobilen er på lydløs og han har glemt hvor han har lagt den fra seg etc. Kanskje han og noen kompiser bestemte seg for å dra et sted og han la igjen mobilen hjemme etc. Skjønner at du blir bekymret, men han dukker nok opp til slutt, prøv å tenk på noe annet!

Anonymkode: fd81b...389

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville nok prøvd å ringe igjen. Hvilket land er han i?

Anonymkode: d4fd8...069

Han er i Litauen.

Tror ikke det hjelper å ringe han mer egentlig, om han hører telefonen hadde han jo sett på den fra før av, og om han hadde sett på den hadde han svart deg.

Mest sannsynlig har det ikke skjedd noe, kanskje mobilen er på lydløs og han har glemt hvor han har lagt den fra seg etc. Kanskje han og noen kompiser bestemte seg for å dra et sted og han la igjen mobilen hjemme etc. Skjønner at du blir bekymret, men han dukker nok opp til slutt, prøv å tenk på noe annet!

Anonymkode: fd81b...389

Han reiser aldri noe sted uten mobilen, men han har nok mest sannsynlig satt den på lydløs for å sove.

TS

Skrevet

Sånn er jeg også.... Har du fått tak i han nå?

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, BethD skrev:

Sånn er jeg også.... Har du fått tak i han nå?

Nei, sendte melding litt føre 15 til han, ikke hørt noe. Ikke har han vært logget på heller😫😢

TS

Skrevet

Nei, sendte melding litt føre 15 til han, ikke hørt noe. Ikke har han vært logget på heller😫😢

TS

Han sover nok helt sikkert !! Menn har jo en tendens til å sove jævla lenge etter en fyllekule ,kanskje denne er ekstra crap og han er dårlig som f :)

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du må nok spørre han rett ut,håper d ordner seg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, BethD skrev:

Han sover nok helt sikkert !! Menn har jo en tendens til å sove jævla lenge etter en fyllekule ,kanskje denne er ekstra crap og han er dårlig som f :)

Håper det.  Fint å høre at menn sover lengre... satser på at det er bare det

TS

AnonymBruker
Skrevet

Uff prøvde å ringe han igjen både på tlf og messenger.

ringelyd på tlf hørtes helt merkelig ut, men det ringer på messenger og jeg får sendt meld. Sendte at jeg begynte å bli veldig bekymret og håpte han bare kunne gi en lyd fra seg.

uff blir helt fra meg nå, og gråter. Prøvde å se igjennom vennene hans på Facebook, men det sier meg jo ingen ting.

skulle nesten ønske noen med et annet nr kunne ringt han😞

Skrevet

Send meg en pm med nummer så kan jeg ringe å spør etter Mette. "Er det ikke Mette sitt nr? Ops, beklager forstyrrelsen" ☺

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Stortroll skrev:

Send meg en pm med nummer så kan jeg ringe å spør etter Mette. "Er det ikke Mette sitt nr? Ops, beklager forstyrrelsen" ☺

Akkurat i det jeg dreiv og skrev PM til deg fikk jeg melding🙂 Så bare super fyllesjuk..

TS

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av. Han har sikkert bare drukket for mye og er dårlig. Typisk at folk drikker alt for mye når de er hjemme på ferie om de er fra andre land fordi alkohol er så mye billigere og fordi venner bader dem i alkohol for å feire at de er hjemme på besøk. 

Anonymkode: 815aa...844

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slapp av. Han har sikkert bare drukket for mye og er dårlig. Typisk at folk drikker alt for mye når de er hjemme på ferie om de er fra andre land fordi alkohol er så mye billigere og fordi venner bader dem i alkohol for å feire at de er hjemme på besøk. 

Anonymkode: 815aa...844

Ja, vanligvis er jeg helt avslappet men nå fikk jeg helt hetta. Uten å trenge det.

Ja, ser den nå! Han drikker nesten aldri ellers og klaga på at broren hans drikker alt for mye.. tror ikke han skal klage så mye på broren sin🙈

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...