Wonders Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Det er vinter, og jeg kan ikke gå ut med bløtt hår. Men over 300 kroner for å tørke det?? Hva er greia her? Kan jo ikke gå ute i minusgrader med håndkletørt hår heller... Er det vanlig å ta betalt for å bare tørke det? Jeg skal ikke ha noe spesiell før eller noe, bare tørt hår. Hadde skjønt det om det skulle styles eller noe, men å rett og slett bare tørke dette. Merkelig. Hvordan praktiseres dette rundt om?
Gjest Priyanka Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 Adam og Eva har høyere priser fordi styling er inkludert. Mener at det er sånn på Gevir også, en stund siden jeg har vært der nå. De billigere kjedene tar vel alt fra 150-300 for dette. Selv betaler jeg heller en høyere pris for alt inkludert, samt at kvaliteten er bedre. For øvrig ; at styling koster ekstra kan jeg til en viss grad forstå, men føn? Da hadde jeg gått et annet sted.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 Betaler null og nix for en føn, den er inkludert i vask og farge. Anonymkode: daf8d...0c0
FlikkFlakk Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 Da jeg var frisør var tørk gratis eller lå i prisen, føn/styling kostet mer. Har de gjort håret ditt vått, så må de tørke det også, uten at det skal koste mer. Si ifra at du bare vil ha det tørket, ikke stylet...over 300kr for tørk er DYRT!!!
Wonders Skrevet 3. januar 2018 Forfatter #5 Skrevet 3. januar 2018 Da har jeg nok ikke vært klar i min tale når de har spurt. Betalte ikke for tørk i dag.
Gjest gjestvest Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 Jeg trodde slikt var inkludert. Det er ihvertfall det hos min frisør. Du kan jo forsøke dette: " Jeg kom ikke med bløtt hår ".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå