AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Jeg er helt fortvilet, bestilte noe hos tights.no, for 3uker siden, er en julepresang!! OG Den er enda ikke kommet, de livet jo levering før jul.... kundeservice svarer veldig dårlig, de svarer at klarna tilbakefører dette, at jeg må sjekke konto... det står ingenting, og nå så svarer de meg ikke, bestillingen er fortsatt registrert på meg, hva skjer videre nå liksom???!! Og ingen tlf å ringe til kundeservice, syns dette er veldig dårlig kundeservice, og useriøs nettside... noen med lignende erfaring fra samme side? Anonymkode: fc71a...1bf
Tibbie Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 (endret) Finn facebooksiden deres og skriv på veggen, sånn at det er synlig for alle. Da svarer de nok Der står det forresten også at de svarer raskt på private meldinger, så jeg ville sendt en der først! : ) Endret 3. januar 2018 av Tibbie 2
Tannkost Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 Ei jeg kjenner venter enda. En mnd ca siden hun bestilte...
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 Kontakt Klarna, de ordner pengene dine tilbake når du ikke har mottatt varen. Vært gjennom det samme med jollyroom.no hvor varen ble borte under forsending. Anonymkode: e5018...6f4
penny_ Skrevet 4. januar 2018 #5 Skrevet 4. januar 2018 Hva skal du sjekke på kontoen? At varen er betalt? Du må si ifra om du vil ha pengene tilbake eller om du vil at de skal sende ny vare.
Gjest Mysticgirl Skrevet 4. januar 2018 #6 Skrevet 4. januar 2018 Har selv nettopp bestilt derifra og varen er allerede sendt og har sporingsnummer. Har ikke du sporingsnummer på pakken din?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #7 Skrevet 4. januar 2018 https://prisguiden.no/butikker/tightsno https://www.prisjakt.no/shop.php?f=23195 Ut i fra meldingene på begge disse sidene, så er det tydeligvis ikke uvanlig med opp til flere måneders leverings tid, om man i det hele tatt får varene, og det kan virke som det er vanligere at kundeservice ikke svarer enn at dem svarer. Meld fra til forbrukerrådet. Anonymkode: 7e83f...a11 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #9 Skrevet 4. januar 2018 Hvorfor klager du på å ikke få svar fra dårlig kundeservice? Om kundeservice er dårlig betyr vel det at svar derfra er bortimot ubrukelig. Anonymkode: 94d36...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå