Gjest Selfie Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Har en førsteklassing som fikk ny vinterjakke til jul av besteforeldrene. Dessverre er den helt åpen i halsen, og hun nekter å bruke hals/buff. Kan en seksåring bruke skjerf eller er det fortsatt kvelningsfare? Jeg kjenner henne selvfølgelig best selv, men jeg lurer på hva som er allment akseptert😬
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 Min seksåring nekter å bruke skjerf, så det har jeg aldri tenkt på. Men på ukeplanen vi får fra skolen står skjerf nevnt som en av tingene de bør ha når de minner om å passe på at de har nok klær. Anonymkode: 98294...76d 1
Alvario Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 Det har jeg aldri tenkt på😬 Ingen av mine har likt å bruke skjerf, men buff har de brukt "alltid" 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 Om hun har skjerfet på innsiden av jakken, altså at ikke skjefendene flagrer omkring, er det jo ikke så stor fare for kvelning. Atlernativet er vel å si at neivel, da får hun ikke gå med jakken. Enten er det jakke + buff/hals, eller så får hun ikke bruke den, punktum. Anonymkode: 237db...35e 1
Gjest Selfie Skrevet 3. januar 2018 #5 Skrevet 3. januar 2018 Hun vil bare bruke en buff, den er vid og strikket i et fint mønster. Men den blir for vid til den nye jakka - det er foret, lang bomberjakke. Håpløst🙄
absinthia Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 Ja, en seksåring kan bruke skjerf. Bare pass på at du legger det slik at det lett åpner seg om hun skulle bli hengende fast i noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå