AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Jeg var nyutdannet og begynte som lærer nå i høst. Da har jeg jo krav på veiledning, noe jeg også har annenhver uke med en av kollegene mine. Vi har bare en undervisningstime sammen i uka, jeg jobber 50% og er kun timelærer. Derfor føler jeg ikke at jeg har så mye å snakke om, spørre om eller drøfte på veiledningen. Det jeg lurer på, spør jeg om når jeg lurer på det, så hva har dere brukt disse veiledningene til? Det står helt stille for meg akkurat nå, jeg aner liksom ikke helt hva jeg skal snakke om med veilederen min. Hun er veldig trivelig, hjelpsom og imøtekommende, så det er absolutt ingen problemer oss imellom. Det er bare det at jeg aner ikke hvordan jeg på best mulig vis kan utnytte disse timene. Det er på en måte jeg som står litt for hva vi skal bruke veiledningen til. Noen tips? Anonymkode: d5982...2a7
Duckie Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 Kan du ikke bare si det? At du føler du ikke har møtt på noen utfordringer enda, så for din del behøver dere ikke bruke så mye tid på veiledning nå? Si at du synes det fungerer veldig greit for deg med å spørre når ting oppstår, og at du dermed ikke har så mye spørsmål utover dette på dette tidspunktet. La det være opp til henne, om hun har noe hun ønsker å diskutere med deg tar dere timen. Ellers tar dere det når behovet er der. Ingen vits i å møtes bare for å møtes i en hektisk hverdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå