AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Hunden min spiste noen rester fra søppelet i går. Tror det var kjøtt og litt beinrester. Ga derfor ikke mat etter dette. Har sett til at han har drukket. I dag hadde han litt løs avføring og har kastet opp (noen små beinrester). Virker ellers i fin form og har drukket i dag også. Når kan jeg gi mat igjen? Har ris og gulrot, men ikke ren kylling/fiskeboller. Holder det å kun gi ris og kokte gulrøtter? Og hvor mye og hvor ofte? Vekt: 12kg. Anonymkode: 1229c...2f8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 Du kan gi mat når som helst. Hunden spiser når den føler seg i form til det. Hvorfor skal du gi ris, gulrot, kylling eller fiskeboller? Jeg ville heller gitt vanlig tørrfôr og ZooLac. Hvis du ikke har sistnevnte bør du kjøpe det med en gang Anonymkode: 8dee1...fa4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan gi mat når som helst. Hunden spiser når den føler seg i form til det. Hvorfor skal du gi ris, gulrot, kylling eller fiskeboller? Jeg ville heller gitt vanlig tørrfôr og ZooLac. Hvis du ikke har sistnevnte bør du kjøpe det med en gang Anonymkode: 8dee1...fa4 Hørt at kokt ris med litt kokt gulrot og fiskeboller/ren kylling er bra for magen om hunden har kastet opp eller hatt diare (lettfordøyelig). Hunden min spiser uansett om den kaster opp eller ikke... Mat har han alltid lyst på... Derfor usikker på når jeg bør gi. Anonymkode: 1229c...2f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå