Gå til innhold

damer, hva syns dere om tatoveringer i nakken/på henda hos menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg har nettop kjøpt 4 gucci gensere og rolex daytona og jeg føler ikke for å stoppe, jeg har begge armene dekket med tattoos fra før og vurderer nå å tatovere henda/nakken, spent på hva dere kvinner tenker, alle aldre

Anonymkode: 30808...512

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er fint. 

Anonymkode: 1755f...127

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Hva har Gucci og Rolex med dette å gjøre?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er spesielt fint med så mye tattoveringer, og særlig ikke på hendene og i nakken. Men hva i all verden har det med saken at du har kjøpt Gucci og Rolex? Du høres usikker og skrytete ut - og det er langt mer "turnoff"

Anonymkode: 80477...2cd

• Liker 9
Gjest Dævendøtte
Skrevet (endret)
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har nettop kjøpt 4 gucci gensere og rolex daytona og jeg føler ikke for å stoppe, jeg har begge armene dekket med tattoos fra før og vurderer nå å tatovere henda/nakken, spent på hva dere kvinner tenker, alle aldre

Btw, er dame og har tatovert begge henda, fingrene, nakken og faktisk resten av kroppen også ;) Men jeg har ALDRI spurt hva noen synes om det, når det kommer til tusj, bør det være irrelevant. 

Endret av Dævendøtte
manglet en r i et ord.
Skrevet

Tatoveringer er stygt uansett hvor de er ig uavhengig av hva slags klær og klikke eieren måtte ha.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stygt og harry for å være helt ærlig men nå er ikke jeg så veldig glad tatoveringer at det gjør noe. MEN, alltid fint med en gjennomført stil i det minste. 

Anonymkode: a7abb...3a7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ikke tatoveringer uansett hvor de nå er. 

Anonymkode: 62022...421

• Liker 2
Skrevet

Synes det ser wannabe-badass ut med tatoveringer på hender, fingre og nakke. I alle fall på fingre "Love" "Live" "Fight" osv. På handen kan det være fint, om det er avslutningen på en sleeve. I nakken så kan det være fint om det er en tatovering som fortsetter på ryggen. 

Men jeg liker heller ikke mange enkeltstående tatoveringer, det blir bare rot. Finere når det er type sleeves. 

AnonymBruker
Skrevet

Syns det er harry. Det samme gjelder Gucci klær. Du får deg ikke en akademiker-dame for å si det sånn, men det er kanskje ikke målet ditt heller?

Anonymkode: 36e68...63f

• Liker 3
Skrevet

Jeg syns all of the above er ekstremt turnoff. Både Gucci og tatoveringer da, altså. 

• Liker 1
Gjest Rosetelys
Skrevet

Liker ikke tatoveringer i det hele og det store, og i hvert fall ikke på hender, nakke og i ansiktet.

Skrevet

Det virker som tatoveringene egentlig ikke er så nøye, men at du ville fortelle at du har kjøpt Gucci og Rolex? Skjønner ingenting av sammenhengen her, men:klo:

• Liker 2
Skrevet

Jeg liker ikke tatoveringer, synes ikke det er noe fint.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er sammenhengen mellom innkjøpene dine og tatoveringene du vurderer å ta? Hva er det egentlig du spør om?

Anonymkode: 55c82...4c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer til å være den mest sexy mannen på D-fløyen. Go for it.

Anonymkode: 6ec24...685

Gjest 123Sol
Skrevet

Gucci og Rolex er verre enn tatoveringer, men det spørs hva som er motivet.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. 

Jeg tenker du tilhører et psykososialt sjikt jeg ikke ønsker befatte meg med. På noe vis. Under noen omstendighet.

Anonymkode: 23aec...8b2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...