Gå til innhold

Hvordan er det å ha hund og baby?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboer planlegger å få barn i nærmeste fremtid, men vi har en hund og overtar snart nummer to. De er snille inne og er glad og rolig rundt barn, men de er litt mer krevende på tur. Men vi skal jo selvsagt ikke la de være alene med barn. 

Håper å høre andres erfaring når det gjelder hund og baby i hus (gjerne flere hunder). Har dere noen gode råd og tips?

Tenker at vi kanskje bør alliere oss med noen som kan passe og gjerne kan komme på kort varsel om det skulle være noe. Det er jo sikkert ok med pass fra fødsel og til roen har senket seg hjemme. Og også om det skulle bli veldig travelt noen dager. I første omgang har jo jeg perm først og da kan jo han gå tur morgenen, mens jeg tar meg av baby. Har også en ide om at vi kan gjerde inn hagen slik at de kan få være en del ute mens han er på jobb også kan vi heller gå tur sammen med både hunder og baby på ettermiddagen og på kvelden. Høres dette ut som en plan? 

Anonymkode: 8c37b...4c7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det å kunne ha en inngjerdet hage som hunden kan tisse i avlaster i hvertfall veldig om man ikke har mulighet til tur akkurat når hunden må på do. Har ingen erfaring med hund og barn så kan ikke hjelpe deg der. 

Anonymkode: 1801f...2d3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...