Gå til innhold

Dater og ekse som sladrer om deg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere med slike mennesker når de sladrer ustanselig til folk dere kjenner? Synes det er så merkelig og respektløst, for ikke å snakke om latterlig og barnslig. Hva er behovet deres? 

Anonymkode: 361cd...11a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du forklare situasjonen din litt bedre..? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør på generelt grunnlag hva folk synes

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg spør på generelt grunnlag hva folk synes

Jeg vet ikke helt hva jeg ska svare, folk slader jo uansett hele tiden...Det er jo ikke noe nytt....er jo ikke noe spesielt man kan gjøre med det heller, enn å la være å bry seg... Barnslig og unødvendig er det jo men det kommer jo til å skje til verden går under så..

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dere med slike mennesker når de sladrer ustanselig til folk dere kjenner? Synes det er så merkelig og respektløst, for ikke å snakke om latterlig og barnslig. Hva er behovet deres? 

De er bitre😊 Opplevd det samme..

Hva jeg valgte å gjøre? Gå videre med livet med ny kjærlighet, nytt hus, barn og hund:hjerte:

Sa ikke et vondt ord om eksen min jeg, rett og slett fordi jeg var lykkelig og ikke brydde meg. 

La han gjerne få se hvor lykkelig du er, og hvor lite han betyr for livet ditt nå😊

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, SøtMelon skrev:

De er bitre😊 Opplevd det samme..

Hva jeg valgte å gjøre? Gå videre med livet med ny kjærlighet, nytt hus, barn og hund:hjerte:

Sa ikke et vondt ord om eksen min jeg, rett og slett fordi jeg var lykkelig og ikke brydde meg. 

La han gjerne få se hvor lykkelig du er, og hvor lite han betyr for livet ditt nå😊

Hjelper ikke det når det ikke er tilfellet

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hjelper ikke det når det ikke er tilfellet

Sier han ting om deg som er alvorlig,krenkende og skadelig på ditt navn og rykte)?

Vet ei venninne av meg gjorde noe som førte til at en person fikk en advarsel i posten. Etter dette ble det stilt.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, SøtMelon skrev:

Sier han ting om deg som er alvorlig,krenkende og skadelig på ditt navn og rykte)?

Vet ei venninne av meg gjorde noe som førte til at en person fikk en advarsel i posten. Etter dette ble det stilt.

I posten? Tror ikke det blir i posten. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I posten? Tror ikke det blir i posten. 

Ønsker deg lykke til:) 

Snakk med noen som kan hjelpe deg.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, SøtMelon skrev:

Ønsker deg lykke til:) 

Snakk med noen som kan hjelpe deg.

❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...