Gjest Cocosa Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Jeg er på utkikk etter en stelleveske til mitt første barn, da jeg ikke har noen vesker fra før som kan brukes. Jeg vil ha en sort, pen stelleveske fra Emmaljunga, men finner det ikke noen steder? Jeg synes de hvite nye er fine, men kanskje upraktisk. Eller er det noen som har forslag til helt vanlige vesker som fungerer utmerket som stelleveske?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 Om du googler emmaljunga og stelleveske får du opp ørten treff på sorte vesker, så jeg skjønner ikke helt hvor det er du har lett hen? kjopbarnevogn.no har flere sorte emmaljunga stellevesker på lager, blant annet. Anonymkode: 30fa4...866
Gjest Cocosa Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Om du googler emmaljunga og stelleveske får du opp ørten treff på sorte vesker, så jeg skjønner ikke helt hvor det er du har lett hen? kjopbarnevogn.no har flere sorte emmaljunga stellevesker på lager, blant annet. Anonymkode: 30fa4...866 Jeg vil ha en sort versjon av den hvite nye. Det finner jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 Hva mener du med "den hvite nye" da? Det er jo ørten varianter? Den ene på kjopbarnevogn het ihvertfall noe med 2018, så den er da temmelig ny. Anonymkode: 30fa4...866
Mnjah Skrevet 3. januar 2018 #5 Skrevet 3. januar 2018 Kiwi har fått tilbake stelleveskene sine. Svart, enkel, fin, gratis. 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 Vert veldig fornøyd med Storksak stelleveske i skinn, hatt den til flere barn og også brukt den til PC og andre ting. Anonymkode: cdadb...31e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #7 Skrevet 3. januar 2018 2 timer siden, Mnjah skrev: Kiwi har fått tilbake stelleveskene sine. Svart, enkel, fin, gratis. Beklager avsporing fra tråden! Er det helt sikkert at det er med stelleveske i babypakken deres? Har ventet i 3 mnd på å få mail om at det var fylt opp igjen men ikke hørt noe.. Har du den og er du fornøyd med stellevesken? Plana var å kjøpe stelleveske idag for jeg ga opp den der kiwi-dealen men ville sjekke ut den før vi bruker 800 kroner på en.. Anonymkode: c5359...edc 1
MammaFiera Skrevet 3. januar 2018 #8 Skrevet 3. januar 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager avsporing fra tråden! Er det helt sikkert at det er med stelleveske i babypakken deres? Har ventet i 3 mnd på å få mail om at det var fylt opp igjen men ikke hørt noe.. Har du den og er du fornøyd med stellevesken? Plana var å kjøpe stelleveske idag for jeg ga opp den der kiwi-dealen men ville sjekke ut den før vi bruker 800 kroner på en.. Anonymkode: c5359...edc Kiwi sluttet med denne, de hadde (og har mye kjedeligere!)vanlige babypakker så fikk de inn noen stellevesker men ble fort utgitt og nå er de tomme, venta også på Mail men fikk aldri. Var heldigvis innom en kiwi i høst og fikk med meg en. Ganske dårlig gjort av kiwi, sendte faktisk klagemail på det også siden jeg aldri fikk respons men heller ingen svar.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #9 Skrevet 3. januar 2018 Akkurat nå, MammaFiera skrev: Kiwi sluttet med denne, de hadde (og har mye kjedeligere!)vanlige babypakker så fikk de inn noen stellevesker men ble fort utgitt og nå er de tomme, venta også på Mail men fikk aldri. Var heldigvis innom en kiwi i høst og fikk med meg en. Ganske dårlig gjort av kiwi, sendte faktisk klagemail på det også siden jeg aldri fikk respons men heller ingen svar. Æsj...har sjekka nettsiden deres med jevne mellomrom men det stod bare at det var tomt... Ja det var ganske dårlig av dem synes jeg! Anonymkode: c5359...edc
Forundret.. Skrevet 3. januar 2018 #10 Skrevet 3. januar 2018 2 timer siden, Mnjah skrev: Kiwi har fått tilbake stelleveskene sine. Svart, enkel, fin, gratis. Hva må man gjøre for å få kloa i en sånn? 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #11 Skrevet 3. januar 2018 4 minutter siden, Forundret.. skrev: Hva må man gjøre for å få kloa i en sånn? Iallefall ikke meld deg opp på mail-listen deres for det funka tydeligvis ikke..... Anonymkode: c5359...edc
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #12 Skrevet 3. januar 2018 Vi hentet stelleveske fra kiwi i dag :D Anonymkode: 4c378...963
Minlillelykke Skrevet 3. januar 2018 #13 Skrevet 3. januar 2018 Vi fikk stelleveske fra kiwi på lørdag. Super veske, selv med flaskebarn. Har også emmaljunga sin i blå. Emmaljunga sin sorte kommer vel med litt skinndetaljer, ihvertfall den som ikke heter exlusive.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #14 Skrevet 3. januar 2018 1 minutt siden, Minlillelykke skrev: Vi fikk stelleveske fra kiwi på lørdag. Super veske, selv med flaskebarn. Har også emmaljunga sin i blå. Emmaljunga sin sorte kommer vel med litt skinndetaljer, ihvertfall den som ikke heter exlusive. Men troppet dere bare opp på butikken og sa dere ville ha? Eller var den med i den gratis babypakken? Hva gjorde dere for å få den stelleveska? Anonymkode: c5359...edc
Mayah Skrevet 3. januar 2018 #15 Skrevet 3. januar 2018 43 minutter siden, AnonymBruker said: Men troppet dere bare opp på butikken og sa dere ville ha? Eller var den med i den gratis babypakken? Hva gjorde dere for å få den stelleveska? Anonymkode: c5359...edc Jeg meldte meg inn i Kiwipluss, og bestilte pakka på nettsiden deres, hentet på butikk noen dager senere.
Minlillelykke Skrevet 3. januar 2018 #16 Skrevet 3. januar 2018 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men troppet dere bare opp på butikken og sa dere ville ha? Eller var den med i den gratis babypakken? Hva gjorde dere for å få den stelleveska? Anonymkode: c5359...edc Vi hadde fått mail fra kiwi om at den var reservert til oss. Også er vi kiwi plus kunder
Mnjah Skrevet 4. januar 2018 #17 Skrevet 4. januar 2018 På 3.1.2018 den 16.08, AnonymBruker skrev: Men troppet dere bare opp på butikken og sa dere ville ha? Eller var den med i den gratis babypakken? Hva gjorde dere for å få den stelleveska? Anonymkode: c5359...edc Kiwi-plusskunde. Meldte meg opp på at jeg ville ha varsel når de hadde nye startpakker. Her: https://kiwi.no/Tema/Lillego/kiwi-startpakke/
Mnjah Skrevet 4. januar 2018 #18 Skrevet 4. januar 2018 På 3.1.2018 den 15.16, MammaFiera skrev: Kiwi sluttet med denne, de hadde (og har mye kjedeligere!)vanlige babypakker så fikk de inn noen stellevesker men ble fort utgitt og nå er de tomme, venta også på Mail men fikk aldri. Var heldigvis innom en kiwi i høst og fikk med meg en. Ganske dårlig gjort av kiwi, sendte faktisk klagemail på det også siden jeg aldri fikk respons men heller ingen svar. De har nye nå.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #19 Skrevet 4. januar 2018 Jeg hentet pakken for to dager siden, og de sa de hadde vært tomme for stellevesker siden sommeren. Hvor i landet holder dere til, dere som har fått ut denne uken? Anonymkode: 5c538...a01
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #20 Skrevet 5. januar 2018 Toten her og fikk stelleveske:) Anonymkode: 4c378...963
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå