AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Noen som driver med det og som det faktisk betaler seg litt for å drive med? Anonymkode: 1f2eb...bce
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 De nettstedene jeg kjenner til som driver med sånne ting, gir vel stort sett poeng som etterhvert kan veksles inn til gavekort. For eksempel fra Gavekorttorget eller lignende steder. Så vidt jeg vet, er det ikke så veldig vanlig at deltakerne faktisk får penger, for det dem holder på med. Det betaler vel uansett så latterlig lite, at det virkelig ikke er verdt tiden man er nødt til bruke på det... Fungerer kanskje som ett fritidsyssel / hobby, men ikke regn med noen særlig store utbetalinger for å si det sånn... Anonymkode: 7870c...197
Tibbie Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 Prøvde det for noen år siden. Kan ikke akkurat måle seg med en ekte jobb Om du står på, tjener du kanskje 20 kr i timen. Det er virkelig ikke verdt tidsforbruket.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De nettstedene jeg kjenner til som driver med sånne ting, gir vel stort sett poeng som etterhvert kan veksles inn til gavekort. For eksempel fra Gavekorttorget eller lignende steder. Så vidt jeg vet, er det ikke så veldig vanlig at deltakerne faktisk får penger, for det dem holder på med. Det betaler vel uansett så latterlig lite, at det virkelig ikke er verdt tiden man er nødt til bruke på det... Fungerer kanskje som ett fritidsyssel / hobby, men ikke regn med noen særlig store utbetalinger for å si det sånn... Anonymkode: 7870c...197 tenkte å bruke det som et fritidssyssel, ja. Men om man får penger eller gavekort går for meg ut på ett. Og tenkte det kanskje kunne være bedre å ta spørreundersøkelser enn å surfe meningsløst rundt på nettet...er hjemmeværende grunnet sykdom... Anonymkode: 1f2eb...bce
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #5 Skrevet 3. januar 2018 Holder på med dette i litt ledige stunder, bruker MeningsTorget. Gjennom en periode på 2 år har jeg tjent ca 5000 kr. Du får poeng, som kan veksles til gavekort, men også Paypal kontanter som jeg bruker. På en dag der det er mange tilgjengelige undersøkelser kan man tjene mellom 50-100 kr timen, men som oftest er det bare noen få tilgjengelige undersøkelser per dag. Dette er med andre ord bare et bigeskjeft som man ikke kan tjene seg rik på. Anonymkode: 34b0c...cb3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 Bare hold dere unna Meningstorget. Kontoen din blir slettet når du prøver å veksle inn. Anonymkode: 7c303...9e3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #7 Skrevet 3. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: tenkte å bruke det som et fritidssyssel, ja. Men om man får penger eller gavekort går for meg ut på ett. Og tenkte det kanskje kunne være bedre å ta spørreundersøkelser enn å surfe meningsløst rundt på nettet...er hjemmeværende grunnet sykdom... Anonymkode: 1f2eb...bce Vel, det finnes jo nettsteder som for eksempel Kupong Kode eller You Gov hvor det kan være mulig å samle opp en del poeng. Men selv om man står på (og forsøker å svare på så mange spørreundersøkelser som man klarer) så kan det ta temmelig lang tid før man endelig klarer å samle opp nok poeng til veksle inn til gavekort. De gir vel ikke så veldig mange poeng per spørreundersøkelse heller. Det blir ofte 25 poeng her, og femti poeng der, enda ett par 25 poeng, og kanskje ett par på 75 poeng eller hundre poeng per undersøkelse. Etter enkelte spørreundersøkelser får man noen ganger spørsmål om ""ønsker du å være med på en undersøkelse til?"" og så kan man gjennomføre fleire sånne veldig korte spørsmålsrunder etter hverandre... Så det kan gå noen uker eller måneder, før edlemmene endelig har nok poeng til noen gavekort... Anonymkode: 7870c...197
Gjest justcurious Skrevet 4. januar 2018 #8 Skrevet 4. januar 2018 Er det slik at man blir oppringt av telefonselgere når man er registreret på disse sidene?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #9 Skrevet 4. januar 2018 5 timer siden, justcurious skrev: Er det slik at man blir oppringt av telefonselgere når man er registreret på disse sidene? De sidene som jeg veit om, er sånn at man får e-post med en lenke til spørreundersøkelsene. Jeg har iallefsll aldri vært borti at man er nødt til å svare over telefon, men kanskje forskjellige nettsteder tilbyr litt forskjellige typer undersøkelser? Anonymkode: 7870c...197
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå