AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Nå har jeg surfet rundt på YouTube og sett på diverse videoer som bloggere har lagt ut. Årker virkelig folk å sitte å se på en video 15 - 20 minutt om: Hvordan det er? Hvordan det ser ut? Hvordan det sitter? Hvordan looken er? Hvor en har kjøpt den osv osv.... kan ramse opp i det lagnge og brede... Jeg har et tips prøv heller å redigere det hele ned og kom kjappere til poenget eller skriv ned noen få stikkord istedenfor å valse ut alt og ingenting som egentlig ikke har med saken å gjøre.... Det gjør bare at filmene blir lange og kjedelige... Som sagt gidder virkelig folk å sitte å se på sånne filmer????? Hva mener du???? Anonymkode: 12b00...a26
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #3 Skrevet 4. januar 2018 Det finnes jo en del folk som er VELDIG interessert i enkelte blogger, og leser absolutt alt de kommer over som handler om bloggere. Kanskje de er interessert i slike youtube-videoer også... Anonymkode: 88124...acf
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #4 Skrevet 4. januar 2018 Det er jo veldig mye forskjellig på youtube. Jeg henger mye der og ser på temaer jeg synes er interessante, og sjelden sånne blogger med folk som bare snakker om livet. Ellers så ser jeg faktisk innimellom på "Nellie" på Youtube (og jeg mann på snart 30). Det er den eneste fjasekanalen jeg gidder å se. Jeg vet ikke helt hvorfor, for det er egentlig ikke min type kanal i det hele tatt, men av de "vloggerne" som ikke fokuserer på et spesifikt tema så synes jeg hun skiller seg ut. Hun prøver også selv å unngå å bli som de andre fjasebloggene. Hun er mer frittalende og gir litt mer av seg selv enn mange andre kanskje ville gjort. Det er vel kanskje derfor jeg liker hun. Jeg tror egentlig at seerne hennes stort sett er tenåringer, men hun gidder likevel ikke å være så veldig politisk korrekt og perfekt. Hun banner og snakker på den måten hun vil osv. Anonymkode: 1ac99...6c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå