Gjest Balian de Ibelin Skrevet 3. januar 2018 #1 Skrevet 3. januar 2018 Siden jeg ikke er kåt og ønsker sex 24 timer i døgnet, 7 dager i uka, 365 dager i året.
wintergirl Skrevet 3. januar 2018 #2 Skrevet 3. januar 2018 Jeg slenger meg på. Men det gjelder kanskje ikke, for jeg er dame og det er annerledes? Men som jeg leser her inn på kg, så er kvinner likedan som menn når det kommer til sex.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #3 Skrevet 3. januar 2018 Min mann er lik, og jeg synes det er supert. Min forrige mann var "på" hele tiden og dette førte til at jeg fikk aversjon mot sex ettersom kos/kyss alltid måtte lede til noe mer. Min nåværende mann har lavere sexlyst, men ironisk nok mye mer sex enn min forrige mann da jeg alltid er klar når han er klar. Anonymkode: d6a88...d9f 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #4 Skrevet 3. januar 2018 Hva er "normalt" angående sex? Jeg er mann selv og har sjelden lyst på sex hele tiden, alt har med dagsform, humør og stemming å gjøre. Når man er I tenårene og begynnelsen av 20 årene løper ofte hormonene løpsk, og man har oftere sex. Dette dabber naturligvis av når ting roer seg og man har gjort seg erfaringer. Er nok derfor mange gjør diverse "stunts" og har en del partnrere og forhold i løpet av disse årene. Ingenting er normalt, alt er relativt og folk er forskjellig. Men det er nettopp derfor det er ganske vanskelig for mange å finne noen man passer med. Anonymkode: badd0...8f4
Cronosgjesten Skrevet 3. januar 2018 #5 Skrevet 3. januar 2018 Jah.. samme her, og i tillegg er jeg 44, og har vært til køys med under 10 mennesker. I’m a freak! 😮 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #6 Skrevet 3. januar 2018 Det er bare noe gutta sier. Det er så visstnok så kult være kåt hele tiden Anonymkode: e8b11...615 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #7 Skrevet 3. januar 2018 39 minutter siden, Cronosgjesten said: Jah.. samme her, og i tillegg er jeg 44, og har vært til køys med under 10 mennesker. I’m a freak! 😮 Du er like "normal" som alle andre. 😊 Anonymkode: badd0...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2018 #8 Skrevet 3. januar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Min mann er lik, og jeg synes det er supert. Min forrige mann var "på" hele tiden og dette førte til at jeg fikk aversjon mot sex ettersom kos/kyss alltid måtte lede til noe mer. Min nåværende mann har lavere sexlyst, men ironisk nok mye mer sex enn min forrige mann da jeg alltid er klar når han er klar. Anonymkode: d6a88...d9f Det der er min erfaring også. To forskjellige menn. Jeg mistet sexlysten helt og ble en sånn "kjerring som ikke gidder å ha sex, det må være noe galt med henne". Jeg er veldig glad i sex, men ikke flere ganger om dagen, hver dag. Og jeg skulle ønske det gikk an å sitte i armkroken og gi/få kos eller kyss uten at det er en invitasjon til sex. Jeg er glad på dine vegne (og din manns) at dere har det fint og at det finnes en mann som det går an å kysse og kose uten at det må bety at da må man ha sex. Anonymkode: e60e0...99b 3
Gjest Axl Rose Skrevet 3. januar 2018 #10 Skrevet 3. januar 2018 (endret) Du høres normal ut for meg. Jeg er unormal som er kåt 24/7. Det er jo litt for mye. Endret 3. januar 2018 av Axl Rose
Mippi Skrevet 3. januar 2018 #11 Skrevet 3. januar 2018 Min erfaring er at menn er veldig forskjellige. De som snakker høyest om å være så kåte hele tiden er ikke nødvendigvis de kåteste... Mange har det bare i kjeften. Den kåteste mannen jeg har vært borti var en litt forsiktig type som aldri snakket om sex. Men heldigvis for meg var han en skikkelig kåting som visste hvordan han skulle glede meg!
Ronaldo85 Skrevet 3. januar 2018 #13 Skrevet 3. januar 2018 (endret) På 3.1.2018 den 9.57, AnonymBruker skrev: . Endret 23. april 2018 av æøå*
Gjest O.G. Skrevet 3. januar 2018 #14 Skrevet 3. januar 2018 7 timer siden, Balian de Ibelin skrev: Siden jeg ikke er kåt og ønsker sex 24 timer i døgnet, 7 dager i uka, 365 dager i året. Og?
Kragebein Skrevet 3. januar 2018 #15 Skrevet 3. januar 2018 Tråden er ryddet for personangrep og svar til dette. Kragebein, mod
Sphynx Skrevet 4. januar 2018 #16 Skrevet 4. januar 2018 Menn kan ikke være kåte hele tiden, de føler jo andre ting også. Sult for eksempel
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2018 #17 Skrevet 4. januar 2018 Neida. Er bare at de tilbaketrukne mennene ikke blir så synlig. Vet om flere menn som er mer opptatt sv gaming enn noe annet. Damer er totalt uintressant disse gir f i at de er jomfru. Men mulig de heller ikke er de mest attraktive for kvinnene Anonymkode: 99ce7...533
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå